Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مازندران با تاکید بر تقویت اقتصاد شکوفا در استان، گفت: بسیاری از تسهیلات اعطایی به صنایع مازندران در سالهای اخیر سبب رونق تولید نشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بهشهر، محمد اسلامی امروز در اجلاسیه ائمه جمعه مازندران در اردوگاه شهید هاشمی نژاد بهشهر اظهار داشت: اینکه وامی پرداخت شود و افراد و سرمایه‌گذاران قادر به پرداخت نباشند و فکری برای این موضوع نکنند، اقتصاد را دچار مشکل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اخذ موافقت اصولی برای 2500 واحد تولیدی در مازندران گفت: از این تعداد واحدها تنها هزار واحد فعال و 500 واحد راکد و مابقی در حال ساخت است.

استاندار مازندران افزود: تلاش برای توسعه و رونق تولید از وظایف مهمی است که باید در سایه وحدت و همدلی ایجاد شود و همگان برای توسعه همه جانبه تلاش کنند.

اسلامی با بیان اینکه کاهش نرخ طلاق  مازندران و برخی از آسیب‌های اجتماعی نیازمند کمک، راهنمایی و ارشاد ائمه جمعه است؛ خاطرنشان کرد: ائمه جمعه نقش موثر و مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی و برطرف کردن مشکلات اجتماعی دارند.

وی در مورد کشت مکانیزه گفت: نیاز کشور ما به برنج سالانه 3.5 میلیون تن بوده که تولید کشور ما 2.5 تولید داریم و مابقی از طریق واردات انجام می‌شود که در برخی از سال‌ها مجوز واردات در اختیار عده ای خاص بود که با سالم سازی در این بخش از این مسائل و مجوزها جلوگیری شد.

استاندار مازندران، برطرف شدن مشکلات را در گرو همدلی و وحدت دانست و گفت: دشمن تلاش دارد تا در بخش‌های مختلف جامعه نفوذ کند و تنها راه برون رفت از مشکلات وحدت بوده و با همدلی قوی می توانیم به راحتی از این مشکلات عبور کنیم.

انتهای پیام/

R41358/P1494/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

در این دیدار چهره به چهره، مالک رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • نقش کارگران در تولید بی‌بدیل است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان