Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی گفت: موضوع تجدیدنظر در سازمان و تشکیلات «جمنا» در دستور کار قرار دارد و تلاش بر این است که در تشکیلات جدید همه نیروهای ارزشی تحت پوشش قرار گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) به عنوان یک جبهه سیاسی انقلابی است که از اوایل دی ماه سال گذشته کار خود را در سطح کشور آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال با گذشت یکسال از فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) در کشور با حیدر جهانبخشی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی به گفتگو نشسته ایم.

حیدر جهانبخشی، دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی برای دفاع از انقلاب اسلامی در همه عرصه ها است که از یکسال گذشته فعالیت خودش را در کشور آغاز کرده است.

به دنبال تقویت گفتمان انقلاب بوده و هستیم

جهانبخشی با اشاره به اینکه این جبهه به منظور حفظ و انسجام نیروهای ارزشی در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی شکل گرفته بود، اظهار کرد: از همان روزهای نخستین تشکیل این جبهه، به دنبال ایجاد یک گفتمان و فرهنگ مردمی برای دفاع از انقلاب اسلامی در جامعه بودیم.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات یکی از عرصه هایی است که جمنا در آن فعالیت دارد افزود: در واقع جمنا تلاش دارد با ایجاد وفاق و همدلی بین نیروهای ارزشی یک حرکت دائمی و همه جانبه در همه عرصه ها داشته باشد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی ادامه داد: به دلیل وجود برخی خلاء ها، گاهی در بین نیروهای ارزشی و انقلابی وحدت منسجم وجود نداشت که این موضوع باعث بروز آسیب هایی شده بود.

عدم پاسخگویی به نیازهای مردم توسط احزاب موجود

جهان بخشی حضور احزاب و گروه های سیاسی در عرصه های مختلف را  یکی از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: با این حال حضور این احزاب، پاسخگوی نیازهای مختلف مردم نبود و جمنا تلاش کرد با راه اندازی این جبهه و ایجاد همدلی و وفاق میان نیروهای ارزشی، نیازهای مردم در عرصه های مختلف را برای دفاع از آرمان های انقلاب پاسخ دهد.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت جمنا تنها به انتخابات ختم نمی‌شود، ادامه داد: برای اینکه کار بعد از انتخابات هم استمرار پیدا کند بلافاصله پس از انتخابات جلسات مفصلی برگزار و نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار گرفت.

جمنا با ساختار تشکیلاتی جدید به کار خود ادامه می دهد

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: باتوجه به اینکه موضوع تجدیدنظر در سازمان و تشکیلات «جمنا» در دستور کار قرار دارد تلاش بر این است که در تشکیلات جدید همه نیروهای ارزشی تحت پوشش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برای ایجاد تشکیلات جدید در برخی از استان‌ها اقداماتی صورت گرفته است، گفت: در دی ماه این موضوع به صورت کامل در تمام استان‌ها انجام خواهد شد و تلاش بر این است تا اقداماتی که صورت می گیرد موثرتر باشد.

اتخاذ مواضع صریح جمنا پیرامون مسائل عمومی کشور

جهانبخشی یادآور شد: در ایام پس از انتخابات جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در همه مسائل عمومی کشور موضع‌گیری‌های مختلف داشته و آنها را به صورت علنی اعلام کرده است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه «جمنا» در انتخابات گذشته در موضوع ایجاد وحدت و انسجام نیروهای ارزشی موفق عمل کرد، گفت: کسب این موفقیت تا به آن زمان بی‌سابقه بوده است؛ البته باید این موضوع را هم بپذیریم که رقابت کردن با دولت مستقر به دلیل اینکه همه امکانات و مسئولیت‌ها را در اختیار دارد کاری بسیار سخت است.

جهانبخشی کسب ۱۶ میلیون رأی در انتخابات را یک موفقیت برای «جمنا» عنوان کرد و افزود: جمنا تلاش خواهد کرد ضمن حفظ این آرا به تکلیف خود در عرصه‌های مختلف هم عمل کند.

جریان غربگرا برای حمایت رسانه‌های غربی سخن می‌گوید نه برای رفع مشکلات مردم

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مرکزی با تاکید بر اینکه «جمنا» حرکت نوینی بود که فراتر از اهداف و گروه‌ها حرکت کرد، افزود: حمایت بیشتر احزاب و گروه‌ها به موفقیت «جمنا» کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تلاش‌ها بر این است که نیروهای ارزشی در مراسمات و مناسبت‌های مختلف حضور بیشتری داشته باشند تا واقعیت‌ها را بیشتر برای مردم بیان کنند.

جهانبخشی اظهار کرد: برخی تلاش دارند اینگونه وانمود کنند که نخبگان غرب‌گرا بیشتر و نیروهای ارزشی کمتر در مراسمات حضور دارند و این بر خلاف واقعیت موجود است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت رسانه‌های متعدد غربی از نخبگان غرب‌گرا باعث شده تا صدای این افراد بیشتر شنیده شود در واقع باید گفت اینها حرف دل مردم و نظام را نمی‌زنند و برای اینکه بیشتر مورد حمایت رسانه‌های غربی قرار گیرند حرف‌هایی را که بیشتر مدنظر آنهاست مطرح می‌کنند که باید تلاش کرد واقعیت‌ها به مردم گفته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۴۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود