Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > ادبیات - همشهری آنلاین:
نامزدهای نهایی بخش رمان و داستان بلند دهمین جایزه ادبی جلال آل‌احمد در فاصله ۱۰ روز تا زمان برگزاری مراسم اختتامیه و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش همشهري آنلاين، ابراهیم زاهدی‌مطلق، علی چنگیزی و محمدرضا بایرامی داوران بخش رمان و داستان بلند جايزه ادبي جلال هستند كه از میان 495 اثر رسیده، پنج اثر را نامزدهاي نهایی معرفی كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار برگزيده عبارتند از «الفبای مردگان» هادی خورشاهیان از نشر نيلوفر، «این خیابان سرعت‌گیر ندارد» مریم جهانی از نشر مركز، «بی‌کتابی» محمدرضا شرفی خبوشان از شهرستان ادب، «تپه خرگوش» علی‌اکبر حیدری از نشر روزنه و «وقت معلوم» مهدی کفاش از شهرستان ادب.

بایرامی برنده بخش رمان نهمين جایزه ادبي جلال آل‌احمد برای رمان «لم‌یزرع» و رئیس خانه داستان ایران است. زاهدی‌مطلق روزنامه‌نگار و منتقد ادبی است و کتاب‌های «نسل باروت»، «رضای زهرا»، «یک جعبه پر از دروغ»، «سقوط در سکوت» و... را در كارنامه دارد و چنگیزی هم با «بزهایی از بلور» در دوره هشتم جایزه جلال نامزد بخش رمان بود.

پيش از اين نامزدهاي دو بخش مستندنگاري و نقد ادبي هم معرفي شده بودند. مراسم پایانی و معرفي برگزيدگان دهمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد ساعت 14 روز شنبه 16 دی‌ماه 96 با حضور اهالي فرهنگ و ادب در تالار وحدت برگزار می‌شود.

در همین زمینه: معرفی پنج نامزد نهایی مستندنگاری جایزه ادبی جلال دبیر و اعضای هیات علمی جایزه جلال منصوب شدند خانه موزه ادبی سیمین و جلال آبان ماه افتتاح می شود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۵۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان

سه جایزه انفرادی بهترین‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا نصیب بازیکنان ایران شد.

طرفداری | تیم ملی فوتسال ایران امروز (یکشنبه) در فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با شکست تایلند در فینال، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

سعید احمد عباسی، ستاره ایران در پُست رأس که هشت بار موفق به گلزنی شد و نقش انکارناپذیری در این قهرمانی داشت، آقای گل این مسابقات لقب گرفت. وی همچنین جایزه ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا را به خود اختصاص داد.

باقر محمدی نیز که در دیدار فینال درخشش چشمگیری داشت و گل چهارم ایران را به ثمر رساند، عنوان بهترین دروازه‌بان جام را به خود اختصاص داد.

تایلند نیز جایزه بازی جوانمردانه مسابقات را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • نویسنده اسیر فلسطینی برنده جایزه ادبی بوکر شد
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • سیمینی که دانشور بود
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نداشت
  • زندگی با آل‌احمد در شیوه نگارش سیمین دانشور تاثیر نگذاشت