Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسین نصیرزاده مشاور ریاست و مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به همراه معاونین و مسئولین این اداره کل از واحد چالوس بازدید و طی نشستی با رئیس واحد،مدیر امور شاهد و ایثارگران و اعضای ستاد شاهد و ایثارگران واحد در خصوص ماموریتهای کلان حوزه ایثارگران و لزوم پشتیبانی مسئولین این واحد از برنامه های ابلاغی به گفتگو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر نصیرزاده در این نشست به نوع نگاه ویژه آقای دکتر ولایتی و آقای دکتر رهبر نسبت به حوزه ایثارگران اشاره نموده و خاطر نشان کردند بر ما تکلیف شده است که تفکر ایثار و شهادت در بخش بخش دانشگاه آزاد اسلامی جاری شود که برای تحقق آن برنامه های کلانی تهیه شده و به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی یکی از این برنامه ها را راه اندازی کانون های فرهنگی ایثار و شهادت برای هر سه قشر استاد،کارمند و دانشجو در همه واحدها بیان نمود و اظهار کرد مدیریت راهبری این کانونها در سازمان مرکزی خواهد بود.
دکتر نصیرزاده افزود،سفرهای استانی و سنجش عملکرد واحدها در حوزه شاهد و ایثارگران،بهره گیری از نخبگان این حوزه در مسئولیت ها و فعالیتها،اعطای خدمات رفاهی،طراحی و برگزاری نشست های تخصصی و اثر بخش با محتوای شناخت ابعاد ایثار و شهادت برای نسل جوان،توسعه یادمان ها و برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی به صورت کشوری و استانی را از دیگر برنامه های در دست اقدام این اداره کل برشمرد.
وی در پایان این نشست ابراز امیدواری کرد با پشتیبانی ویژه آقای دکتر ولایتی و آقای دکتر رهبر هیچ یک از بخش های مرتبط با شجره طیبه ایثارگران در دانشگاه آزاد اسلامی مغفول نخواهد ماند و از فرصت وجود مدیران ارزشی در این دانشگاه اثرگذار استفاده خواهیم کرد و تمام تلاش خود را برای خدمت شایسته تر مصروف خواهیم داشت.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم بدمینتون کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل قهرمان مسابقات منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد.

مسابقات یک‌روزه بدمینتون کارکنان واعضای هیئت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی منطقه ۳ (گیلان، مازندران، گلستان) با حضور سه تیم از واحد‌های دانشگاهی آمل، قائم‌شهر و بابل به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل دونفره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در بخش تیمی، تیم‌های بابل، قائم‌شهر و آمل به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی هم حبیب اصغرپور از واحد علی‌آبادکتول و ایمان قنبری از واحد بابل عناوین نخست و دوم را به دست آوردند و صبا جهانگیر و کمیل محسنی هر دو از واحد آمل به‌طور مشترک سوم شدند.

همچنین در مسابقات رشته تنیس روی میز منطقه ۳ تیم دانشگاه آزاد اسلامی تیم واحد ساری اول شد، واحد جویبار به رتبه دومی رسید و واحد بابل هم سوم شد.

در بخش انفرادی هم محمدرضا قنبری از جویبار عنوان نخست را کسب کرد، شعبانپور از جویبار دوم شد و حسن هادی‌نژاد از واحد بابل و نقی‌پور از واحد ساری به‌طور مشترک سوم شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان