Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری بناب امروز از بیمارستان امام خمینی(ره) بناب بازدید و به مشکلات این بیمارستان رسیدگی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، امین رفیعی، سرپرست فرمانداری بناب در پی گزارش تسنیم، امروز به اتفاق خبرنگار این خبرگزاری در بناب، به صورت سرزده از بیمارستان امام خمینی(ره) و شهدا بناب بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، گزارش تسنیم مبنی بر نبود پزشک عمومی در این بیمارستان بود که امین رفیعی در زمان بازدید خود، جویای علت این موضوع شد.

طبق گزارشات ارائه شده به سرپرست فرمانداری بناب، بحث عدم پرداخت کارانه پزشکان، پرستاران و خدمه بیمارستان یکی از علل اصلی این موضوع است.

بر اساس این گزارش، دولت در طرح تحول سلامت تعهدی مبنی بر پرداخت کارانه به پزشکان، پرستاران و مرکز بهداشت شده است که به دلیل عدم وجود بودجه کافی به این مورد مدتی برای پرداخت‌های کارانه با مشکل مواجه شده است.

پزشک عمومی حاضر "موقت" در شب گذشته، تاکید بر این داشت در شهرهای هم‌جوار شهرستان این کارانه‌ها به نحوی پرداخت شده ولی در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب این موضوع برطرف نشده است.

این پزشک که خود موقتا و از شهری دیگر آمده بود، ادامه داد: با خواهش و درخواست رئیس شبکه بهداشت بناب گاهی به شیفت شبانه این بیمارستان می‌آیم، تا قسمتی از مشکلات عدم وجود پزشک عمومی در بیمارستان اما خمینی(ره) این شهرستان برطرف شود.

گزارش تسنیم حاکی از از آن است، امین رفیعی در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر رفع مشکل عدم وجود پزشک عمومی در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب، اظهار کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل عدم وجود پزشک عمومی در این بیمارستان را برطرف خواهیم کرد.

وی افزود: بیمارستان امام خمینی(ره) بناب با توجه به اینکه در موقعیتی مهم در جنوب استان آذربایجان شرقی قرار دارد، به هر طریقی باید مشکل در این بیمارستان برطرف شود.

همچنین رفیعی در ادامه بازدید‌های شبانه‌ خود از بیمارستان زنان و زایمان شهدا شهرستان بناب نیز بازدید و به مشکلات خدمه و پرستاران نیز رسیدگی کرد.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟

رئیس بیمارستان شریعتی درگشت یک پزشک این مرکز را تسلیت گفت.   به گزارش خبرآنلاین، روز گذشته (۶ اردیبهشت) رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.   احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»   بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت،   او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند ، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است. شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»   به گزارش خبرآنلاین، سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار برمی‌گردد.   سمیرا آل سعیدی، دانشیار روماتولوژی کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قطع درختان در محدوده باغ موزه قصر
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • مرگ تلخ پزشک زن؛ او پلن خودکشی‌اش را گفت اما مسخره شد!
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی؛ مرگ یا خودکشی؟
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی
  • درگذشت یک پزشک زن بیمارستان شریعتی/ مرگ یا خودکشی؟
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • سرپرست فرمانداری مهریز معرفی شد
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد