Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول گروه جهادی شباب الزهرا (س) زرین‌شهر گفت: یک باب ساختمان ظرف مدت کمتر از سه ماه برای یک خانواده نیازمند در چرمهین ساخته و تحویل این خانواده عزیز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای لنجان ؛مصطفی شهریاری در گفتگو با خبرنگار صدای لنجان  با اشاره به اهمیت کار جهادی  و کمک‌رسانی به افراد نیازمند گفت: پس از دوران دفاع مقدس، گروه‌های زیادی از  عاشقان راه خدا، دوباره کنار هم جمع شدند و تا به رفع محرومیت‌ها در مناطق محروم کشور بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول گروه جهادی شباب الزهرا (س) زرین‌شهر با تأکید بر نقش گروه‌های جهادی در فعالیت عمرانی و فرهنگی در مناطق محروم تصریح کرد: با شناسایی مناطق محروم در استان‌های مختلف اقدام به تشکیل گروه‌های متعدد جهادی کردیم، گروه جهادی شباب الزهرا (س) با همین هدف در چهارساله گذشته تشکیل شد که در مناطق مختلف ازجمله چهارمحال و بختیاری، داخل استان اصفهان و منطقه کچیان در زابل اقدام به فعالیت جهادی کردیم.

شهریاری با اشاره فعالیت‌های جهادی انجام‌شده در سطح شهرستان لنجان گفت: سیج سازندگی ناحیه لنجان و کمیته امداد زرین‌شهر، از گروه جهادی شباب الزهرا (س) درخواست کردند تا برای تهیه یک سرپناه برای خانواده‌ای در شهر چرمهین وارد عمل شویم؛ با بررسی‌های انجام‌شده در جهت ساخت یک‌خانه ۸۰ متری جهادگران کار خود را شروع کردیم.

مسئول گروه جهادی شباب الزهرا (س) زرین‌شهر بیان اینکه کار ساخت این خانه حدود ۳ ماه طول  کشید تصریح کرد: پس تهیه نقشه ساختمان با همکاری سایر گروه‌های جهادی سفت‌کاری ساختمان انجام شد و بعداز آن جهادگران دیوارکشی این ساختمان را طی یک هفته به پایان رساندند.

وی  بابیان اینکه گروه جهادی شباب الزهرا (س) کار اجرایی ساخت این ساختمان را به عهده داشته است افزود: پس از پایان ظریف‌کاری و  کارهای داخل ساختمان با هماهنگی‌های انجام‌شده با خیران پشت‌بام این ساختمان نیز تکمیل شد و با پیگیری انجام‌شده با همکاری سایر گروه‌های جهادی و کمیته امداد زرین‌شهر درب‌های ساختمان نیز کار گذاشته شد. ساختمان ظرف مدت کمتر از سه ماه ساخته شد و تحویل این خانواده عزیز گردید.

مصطفی شهریاری با تأکید بر لزوم تداوم این نوع فعالیت‌ها در سطح شهرستان متذکر شد: نتیجه چنین کارهایی وقتی تبدیل می‌شود به لبخندی که بر لب مردم می‌نشیند، در انسان ایجاد شور و انگیزه می‌کند تا بتواند در جهت تعالی و رشد معنوی خود پیش برود.

انتهای پیام/ن

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند.

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074877 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • قوی کردن‌زیر ساخت‌های فرهنگی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت‌وساز شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن