Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@22:55:43 GMT

لازمه بقای انقلاب حضور مداوم مردم در صحنه است

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۹۸۳۸۹

لازمه بقای انقلاب حضور مداوم مردم در صحنه است

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: در فتنه سال ۸۸ مردم بودند که در ۹ دی کار را تمام کردند و بقای انقلاب در گرو حضور مداوم مردم در صحنه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام مجید تلخابی عصر امروز(6 دی) در جلسه شورای اداری استان که با موضوع تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: امام حسن عسگری (ع) می فرماید 2 خصلتی که بالاتر از آنها چیزی نیست، ایمان به خدا و نفع رساندن به برادران دینی و راضی نگه داشتن و امیدوار کردن مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بعضی از افراد برای ناامید کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند که این خیانت به نظام، رهبری،  دولت و همچنین مردم است زیرا این نعمت نظام، بالاترین نعمتی است که اکنون برای مردم قرار داده شده است.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اهمیت خدمت به مردم اضافه کرد: همه مسئولان و مدیران، وظیفه سنگینی بر عهده دارند و همه ما مسئولیت داریم تا نسبت به مردم با اخلاص و اشتیاق فراوان خدمت کنیم زیرا اگر این امکانات، موقعیت ها و فرصت هایی که خدا فراهم کرده است، در جهت خدمت به مردم نباشد خیانت به اسلام و نظام و رهبری است که در نهایت زیان آن را همه ما خواهیم دید.

 

وی تصریح کرد: در فتنه سال 88 مردم بودند که در 9 دی کار را تمام کردند و بقای انقلاب در گرو حضور مداوم مردم در صحنه است.

 

حجت الاسلام تلخابی یادآور شد: اگر کسی می خواهد به دنبال معنویت و عبادت باشد، باید به مردم خدمت کند و بحث های سیاسی را نباید در کارها دخالت دهد زیرا هرکس دارای یک سلیقه است و نباید در خدمت به مردم این مباحث را دخیل کنیم.

 

در ادامه نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اکنون مسئله ای که مطرح است بحث بودجه سال 97 است که در واقع پر سرو صدا ترین بودجه ای بوده که در سال های اخیر مطرح شده است.

 

سیده حمیده زرآبادی تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم استان قزوین در کمیسیون تلفیق بودجه حضور خواهم داشت و مدیران استان می توانند پیشنهادهای خود را در مواد مختلف لایحه ارائه دهند.

 

وی تأکید کرد: بحث های جنجالی که در بودجه مطرح می شود بحث افزایش حامل های انرژی و حذف یارانه ها است که من خود را نماینده مردم می دانم و در همه موارد وظیفه می دانم که از حقوق مردم دفاع کنم و قوانین ما باید به صورتی باشد که مردم کمترین تنش را تحمل کنند.

 

وی یادآور شد: من تلاش می کنم که بودجه هم یک بودجه معقول، راهبردی و کاربردی باشد و امیدواریم در سال 97 با اجرایی شدن بودجه، شاهد توسعه و پیشرفت کشور باشیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۹۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت: بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

بنابر روایت تسنیم، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی برخی مواد را مصوب کردیم و برنامه هفتم مصوب باردیگر به شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند.

حاجی بابایی گفت: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902990

دیگر خبرها

  • مشارکت پرشور در مرحله دوم انتخابات لازمه انتخاب نماینده اصلح است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام