Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخشی از بیانات روشنگرانه رهبر معظم انقلاب به مناسبت هفته بصیرت و یوم الله 9 دی بازنشر می‌شود. ایشان در سخنانی پیرامون 9 دی می‌فرمایند:

"بزرگترین ثروت برای نظام همین است که مردم پشت سرش باشند.آمدند خواستند این حرکت مردمی را خراب کنند گفتند راهپیمایی حکومتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی عقل ها نفهمیدند که با این حرف دارند حکومت را تعریف می کنند دارند از حکومت تمجید می کنند.این چه حکومتی است که ظرف دو روز می تواند چنین بسیج عظیم ملی در سراسر کشور کند کدام کشور دیگر کدام حکومت کشور چنین قدرتی دارد.

قوی ترین حکومت های دنیا و  ثروتمندترینشان اگر همه تلاششان را بکنند نمی توانند ظرف دو روز 100 هزار آدم را به خیابان های شهر یا کشورشان بیاورند. چند ده میلیون انسان در سرتاسرکشور بیایند، اگر به دستور حکومت آمده باشند پس خیلی حکومت مقتدری است خیلی حکومت قوی است که این جور امکان بسیج دارد".

گفتنی است؛ مردم شریف ایران با حضور میلیونی در حماسه 9 دی ماه سال 88 پاسخ دندان شکنی به معاندان و دشمنان اسلام دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

سخنرانی رهبر معظم انقلاب درباره 9 دی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم میرزاد صلوات در نشست توجیهی برنامه های بسیج اساتید اظهار کرد: سازمان بسیج اساتید از سه سیاست اصلی و کلی پیروی می کند که انسجام درونی سازمان بسیج اساتید، کمک به اعتلای نظام عالی کشور و کمک به کارآمدی نظام حکمرانی از سیاست های اصلی سازمان هستند و هر برنامه ای که اجرا می شود در این سه محور است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت که برای اساتید برگزار می شود این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را بتوانیم به صورت چهره به چهره و پر شور برای دانشجویان و مخاطبان خود روایت کنیم.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اردبیل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: وظیفه استاد بسیجی حضور به موقع، مخلصانه، مجاهدانه و تأثیرگذار در دانشگاه و پرورش انسان های دانشمند و با ایمان در تراز شهید چمران است.

میرزاد صلوات تصریح کرد: برنامه های سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها احصای تهدیدات، آسیب ها و نیازهای دانشگاه ها سپس برنامه ریزی براساس آنها است و سعی شده است دانشگاه محور پیش رود و مبنای این برنامه ها اثربخشی آنها است.

کد خبر 6097701

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف بزرگترین پرونده ثبتی کشور پس از نیم قرن
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • فرونشاندن التهابات اجتماعی و تنش‌های داخلی، ضرورتی امنیتی است
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟