Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@14:08:44 GMT

آخرین خریدار نفت تهران هم انصراف داد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۲۳۴۶

شرکت تهران کار رسا، از خرید سهام باشگاه نفت تهران منصرف شد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه نفت تهران که دچار مشکلات عدیده ای از جمله بدهی مالیاتی، بدهی به بازیکنان و مربیان مختلف و عدم صدور پروانه فعالیت از سوی اداره ورزش و جوانان می باشد، حال با مشکل دیگری رو به رو شده است. وزارت نفت در 2 سال اخیر تیم نفت تهران را به 2 شرکت بهنام پیشرو و نفت طلائیه واگذار کرد تا این شرکت ها بتوانند مشکلات نفت را حل کرده و بدهی های باشگاه را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما علاوه بر اینکه از حل مشکلات باز ماندند، باعث سقوط این تیم شدند. به طوریکه، اکثر اهالی ورزش عمر این باشگاه را پایان یافته میدانند.

 اما در هفته گذشته، وزارت نفت و کمیته واگذاری، بعد از نامه گل محمدی در خصوص عدم موافقت با ادامه مالکیت جهانیان بر نفت تهران تصمیم گرفتند تیم نفت تهران را به شرکت تهران کار رسا و شخصی به نام فردوسی واگذار کنند. شرط این کمیته برای واگذاری تیم پرداخت بدهی های مالیاتی موسسه نفت تهران، توسط شرکت تهران کار رسا بود. اما با گذشت یک هفته از تحویل مدارک مربوطه برای پرداخت بدهی مالیاتی به فردوسی، این شخص فعالیتی در این رابطه انجام نداده است و حرف هایش توخالی و پوچ بوده است.

 طبق خبر های رسیده این شرکت بعد از بررسی همه جوانب و مشورت با 2 مدیر سابق فوتبالی به این نتیجه رسیده است که هزینه کردن برای این تیم بار مثبتی نخواهد داشت و علاوه بر این، مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که انجام فعالیت را برای این شرکت دشوار میسازد. به همین دلیل از خرید باشگاه نفت منصرف شده است.
حال باید دید کمیته واگذاری وزارت نفت چه تصمیمی برای حل مشکلات فراوان نفت تهران میگیرد؟

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۲۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم

تنیسور شماره دوی جهان از حضور در مسابقات مسترز رُم کناره‌گیری کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یانیک سینر برنده گرنداسلم استرالیا 2024 در مسابقات سری مسترز رُم (ایتالیا) شرکت نخواهد کرد.

تنیسور ایتالیایی شماره دوی جهان با انتشار پیامی در صفحه‌ شخصی‌اش در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «نوشتن این پیام آسان نیست، اما پس از صحبت با پزشکان درباره مشکلات لگن، باید اعلام کنم که نمی‌توانم در رُم بازی کنم. بدیهی است که من بسیار متأسفم که نتوانستم برای یکی از تورنمنت‌های موردعلاقه‌ام آماده شوم. خیلی دوست داشتم برگردم و در خانه برابر مردم ایتالیا رقابت کنم. از حمایت شما متشکرم، من واقعاً از آن قدردانی می‌کنم! حالا با تیم و پزشکانم کار خواهم کرد تا برای گرنداسلم رولان گاروس آماده شوم».

روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • کمک به تسهیل تامین مالی تولید با برات الکترونیکی 
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • انصراف سینر از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • ۸۲ کشور خریدار خرمای ایرانی
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم