Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-08@13:56:28 GMT

غلظت خون را با این دمنوش درمان کنید

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۲۳۹۸

غلظت خون را با این دمنوش درمان کنید

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، غلامرضا کردافشاری درباره خواص نعناع اظهار کرد: نعناع مقوی معده، رفع‌کننده سردردهای از نوع طبع سرد است.
وی افزود: نعناع مقوی و نشاط‌آور بوده و خون غلیظ را رقیق می‌کند همچنین خوردن دمنوش نعناع برای رفع درد سینه و پهلو مفید است؛ نعناع تقویت‌کننده دهانه معده است و نفخ بدن را از بین می‌برد، برای کسانی که حالت تهوع دارند و بالا می‌آورند خوردن نعناع بسیار مفید است چرا که فم معده را تقویت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: استفاده از مواد غذایی مثل خردل و ادویه تند، نعناع، پیاز و سیر در زنان شیرده منع شده، زیرا به هر نسبت که خون سالم و مناسبی در بدن زن شیرده تولید شود، شیر او نیز سالم‌تر است.

طرز تهیه شربت انار مُنَعنَع (نعناعی)
برای رفع تهوع و استفراغ همچنین برای درمان بی‌اشت‌هایی به‌خصوص در اطفال می‌توان شربت انار نعناع را درست کرد که برای تهیه این شربت، آب انار ترش یک واحد، شکر یک و نیم واحد و آب نعناع یا عرق نعناع نیم واحد نیاز داریم.
برای تهیه آن، آب انار را به‌ همراه شکر حرارت دهید تا به‌ قوام آید، پس از آن، عرق نعناع را اضافه و مخلوط کنید، این شربت را می‌توان در یخچال نگهداری کرد و به‌تن‌هایی یا با کمی آب مخلوط و مصرف کرد.  

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۲۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • خواص و مضرات چای سیر + طرز تهیه
  • طرز تهیه دمنوش عناب ؛ خواص جوشانده عناب ؛ عوارض جانبی جوشانده عناب چیست؟
  • طرز تهیه ۲ معجون فوق‌العاده برای درمان درد و پوکی استخوان
  • هندوانه پخته سنگ کلیه را پودر می‌کند + طرز تهیه
  • اشتیاق بانوان مازندرانی از شکوفه‌های نارنج / جای خالی مدیریت بر ماندگاری یک سنت دیرینه
  • دلیل مهم دل درد صبحگاهی و درد معده بعد بیدار شدن
  • ۱۰ ماده غذایی که نباید با معده خالی بخورید
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • گیاهان مفید برای رشد و تقویت مو‌های نازک
  • رفلاکس معده؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن