Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@19:42:31 GMT

کدام روش های اصلاح صورت باعث شل شدن پوست می شود؟

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۳۴۴۳

کدام روش های اصلاح صورت باعث شل شدن پوست می شود؟

رکنا:روش های مختلفی برای اصلاح صورت وجود دارد اما استفاده از کرم موبر بهترین روش از نگاه متخصصان است.

انتخاب بهترین روش اصلاح صورت فرمول یکسانی ندارد و برای هر کس، با‌توجه‌به شرایط و امکاناتش تعریف می‌شود. هر کدام از روش‌های بالا، مزایا و معایبی دارند که باعث می‌شود یکی از آن‌­ها برای یک نفر بهترین روش به‌حساب بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید برای کسی که موهای نازک و کرکی‌مانند دارد، دکلره بهترین روش اصلاح صورت باشد، اما برای فردی با موهای زائد کلفت و مشکی، لیزر بهترین گزینه است. البته باید توجه داشته باشید که قبل از لیزر کردن، مطمئن شوید دچار مشکلات هورمونی یا پوستی نیستید.

بسیاری با استفاده از بند، دچار جوش صورت و التهاب می‌شوند و به‌همین خاطر باید دور این روش را خط بکشند. وکس صورت یا شمع، بین خیلی‌ها محبوب است و آن را بهترین روش اصلاح صورت می‌دانند، اما این روش در طولانی‌مدت باعث افتادگی پوست و نازک شدنش می‌شود.

کرم موبر هم یکی از بهترین روش‌های اصلاح صورت است؛ البته به شرطی که به مواد شیمیایی درون آن حساسیت نداشته باشید. اگر هم به تیغ حساسیت ندارید و صورتتان را نمی‌برید، شِیو‌کردن می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

روش‌های دیگری مثل استفاده از مواد طبیعی یا سوزاندن هم توسط بعضی افراد استفاده می‌شود، اما در طولانی‌مدت ممکن است باعث آسیب‌رساندن به پوست شوند و به همین دلیل آن‌ها را توصیه نمی‌کنیم.

با‌توجه‌به توضیح مزایا و معایب هر‌کدام از روش‌ها، حالا خودتان می‌توانید با‌توجه‌به نوع پوست، موی زائد و بودجه و شرایطتان، بهترین روش اصلاح صورت را برای خودتان پیدا کنید. فقط نباید فراموش کنید که روش مناسب یک نفر، لزوماً بهترین روش اصلاح صورت نیست و ممکن است برای فرد دیگری ایجاد مشکل کند. توصیه می­‌کنیم قبل از انتخاب بهترین روش برای اصلاح صورت، با پزشک Doctor متخصص پوست و مو مشورت کنید یا اگر امکانش را ندارید، هر کدام از این روش‌­ها را روی قسمت کوچکی از پوستتان امتحان کنید تا از نداشتن حساسیت و مشکلات پوستی مطمئن شوید با خیالی آسوده صورتتان را اصلاح کنید.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۳۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با «مثبت آموزش» به روز باشید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، برنامه «مثبت آموزش» با توجه به هدف شبکه آموزش که فرصت برابر آموزشی و توجه به عدالت آموزشی است، به بخش های مختلف فرهنگی، سواد آموزشی، سواد مالی، سواد رسانه، سواد اجتماعی به صورت کارشناسی وگفتارها و داستان های کوتاه آموزشی، سلامت دانش آموزی و کارشناسی سلامت محور و … می پردازد.

در بخش صبحگاهی با محوریت تقویم تاریخ، اخبار و … اتفاقات روز را مرور می کند. در این بخش با تغذیه دانش آموزی و ورزش همگانی سبک های مختلف ورزش دانش آموزی را معرفی و بحث سلامت ورزشی را پیگیری می کند. همچنین در بخش فرهنگی اخبار و رویداد های جذاب فرهنگ و هنر مرور می شود.

مطالبات عمومی و پیگیری مطالبات و بررسی رویدادها و مناسبت ها در بخش های مختلف ملی و آیینی، توجه ویژه به نوجوانان و جوانان به صورت معرفی استعدادها و ظرفیت های مستعد، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش به صورت مستقل، جذب و پخش تولیدات مردمی، روایت زندگی مردمی و نگاه ملی و آیینی به مناسب های تقویمی و تبیینی از دیگر رویکردهای قابل توجه برنامه «مثبت آموزش» است.

این برنامه در ساعات نیمروزی و عصرگاهی نیز تا حدود ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت و با مرور برنامه های پخش شده در شبکه آموزش به بررسی اخبار و مسایل روز و آموزش مطالب علمی و همچنین جهاد تبیین در زمینه دستاوردهای علمی و فرهنگی و آموزشی کشور نیز خواهد پرداخت.

برنامه «مثبت آموزش» به تهیه کنندگی سید احسان میرمحمد علی و محمد بخشایش هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می شود.

کد خبر 6087936 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • اصلاح الگوی کشت بهترین راه برای مدیریت مصرف آب
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • بهترین قطار برای سفر شما کدام است؟ راهنمای انتخاب قطار مناسب
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • توده‌های بدخیم سرطان پستان درد ندارند/ معاینات ماهانه بانوان در منزل بهترین روش برای تشخیص
  • موثرترین و بهترین روتین پوستی روز و شب کدام اند؟
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست