Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-رئيس اداره سرمايه انساني سرباز ستاد کل نيرو‌هاي مسلح گفت: آن دسته از مشمولاني که پيش از اعزام به خدمت اقدام به فراگيري مهارتي کنند از مشوق‌هايي مانند حقوق، مرخصي و تعيين يگان محل خدمت بهره‌مند خواهند شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سردار موسي کمالي افزود: قرار است مشوق‌هايي در نظر گرفته شود تا کساني که پيش از اعزام به خدمت مهارت‌هايي را فرا بگيرند، از آن مشوق‌ها بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: هنوز اين مشوق‌ها تدوين نشده است، اما از همه بخش‌هاي نيرو‌هاي مسلح و دستگاه‌هاي ذيربط نظرخواهي شد تا مشوق‌هاي پيشنهادي خود را ارائه کنند که حدود 150 مشوق مطرح و در 20 محور، دسته‌بندي شد.
سردار کمالي افزود: برخي از اين مشوق‌ها نياز به مجوز قانوني دارد، اما برخي از مشوق‌ها در چارچوب قوانين جاري مي‌توان اجرا کرد، مانند اينکه سرباز مي‌تواند محل خدمت خود را انتخاب کند يا اعزام خود را به عقب و يا جلو بياندازد.
سردار کمالي گفت: اين مشوق‌ها درباره حقوق، مرخصي، تعيين يگان محل خدمت و... است که پس از سير مراحل قانوني و تصويب اعلام مي‌شود؛ پيش‌بيني مي‌شود اين مشوق‌ها تا سال آينده اجرايي شوند.
وي افزود: در دوره سربازي نيز ابتدا با توجه به توان نيرو‌هاي مسلح و دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها به سربازان مهارت‌هاي لازم را آموزش مي‌دهيم که در اين رابطه نياز‌هاي نيرو‌هاي مسلح و منطقه مورد توجه است؛ در بازديدي که از يکي از پادگان‌هاي سيرجان داشتم، سربازان مطرح کردند که آموزش‌هاي ارائه شده مورد نيازشان نيست و با توجه به وجود معادن در سيرجان اگر مهارت‌هايي در اين زمينه ببينند، مي‌توانند پس از خدمت به راحتي استخدام شوند.
سردار کمالي گفت: همچنين علاقه‌مندي و نياز‌هاي سربازان مورد توجه است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ این شهید بزرگوار سال ۱۳۴۷ در روستای مرزیجران پا به عرصه وجود گذاشت پس از گذراندن دوران تحصیلات و در سن ۱۸ سالگی به خدمت سربازی اعزام شد.
خدمت سربازی شهید آگلی همزمان با جنگ تحمیلی بود که ایشان برای پاسداری از اسلام و دفاع از حق و حقیقت به جبهه اعزام شد.
شهید مجتبی آگلی دلاور مردی که علاوه بر اینکه سرباز وطن بود از آرمان‌های اسلام و انقلاب نیز دفاع کرد و داستان زندگی اش سرشار از همه خوبی هاست.
سرانجام شهید مجتبی آگلی در سی و یکمین روز از تیرماه سال ۶۷ در سن ۲۰ سالگی در پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • در وعده صادق مولفه‌های قدرت رژیم صهیونیستی ازهم فروپاشید