Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@13:44:28 GMT

رئیس جدید انجمن متخصصین پوست ایران منصوب شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۳۸۳۸

این گزارش حاکی است با وجود تمایل فراوان و درخواست های مکرر اعضای هیات مدیره در خصوص ادامه فعالیت دکتر محمدعلی نیلفروش زاده در سمت ریاست انجمن متخصصین پوست ایران با توجه به تاکید بر بهره مندی از سایر همکاران در تصدی این مسئولیت و تمرکز بیشتر وی در حوزه های علمی و پژوهشی کلان، هیات مدیره انجمن متخصصین پوست ایران در جلسه اخیر خود با تاکید نیلفروش زاده، دکتر فرهاد هنجنی را به سمت ریاست جدید انجمن متخصصین پوست ایران منسوب کرد؛ ایشان دانشیار و مدیر گروه پوست دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عضو هیات بورد تخصصی پوست بوده ومعاونت پژوهشی دانشگاه شیراز نیز، بخشی ازسابقه کاری دکتر هنجنی محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی این جلسه با توجه به نظر کلیه اعضا مقرر گردید، دکتر نیلفروش زاده به عنوان نایب رییس و عضو هیات مدیره کماکان انجمن را در اتخاذ تدابیر لازم و حل چالش های پیش رو هدایت و راهبری نمایند.

شایان ذکر است، فعالیت در حوزه های علمی بویژه عهده داری مسئولیت ریاست مرکز تحقیقات پوست و سلول های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رسیدگی هر چه بیشتر به امور علمی با توجه به مسئولیت ایشان به عنوان مشاور علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ریاست طب بازساختی کشور، مهمترین علل واگذاری سکان ریاست انجمن متخصصین پوست ایران به دیگر همکار خود بوده است.

لازم به ذکر است، محمدعلی نیلفروش زاده استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، سمتهای مختلفی در وزارت بهداشت از قبیل مدیر کل خدمات درمانی اورژانس، مدیر کل صدور پروانه ها، مدیر کل ارزشیابی و استاندارد های درمانی، ریاست مرکز هماهنگی امور درمان وزارت بهداشت و همچنین قائم مقامی معاونت سلامت را در کارنامه فعالیتی خود بر عهده داشته است.

وی همچنین در مدت تصدی ریاست انجمن متخصصین پوست ایران، نسبت به راه اندازی کمیته کازمتیک کشور با همکاری انجمن متخصصین پوست، انجمن جراحان پلاستیک و انجمن جراحان گوش گلو و بینی ایران با همراهی روسای برد و انجمن های صنفی متخصصین پوست، جراحی پلاستیک و انجمن جراحان گوش حلق بینی... به منظور اتخاذ تصمیمات اثربخش منطبق بر کوریکولوم آموزشی رشته های مرتبط با زیبایی اقدامات مثبتی انجام داده است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۳۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان

با حکم محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، علی باقری به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب شد.

علی باقری از یکم بهمن ۱۴۰۲ به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری خدمت رسان حوزه کشاورزی استان بوده است.

در این حکم آمده است: "با توجه به سوابق و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و همکاری نیرو‌های متخصص و متعهد آن سازمان و اعمال نظارت مستمر بر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های وزارت در استان، در نیل به اهداف بخش کشاورزی گام‌های موثر بردارید.

توفیق شمارا از درگاه خداوند منان خواستارم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • هادی‌زاده مسئول برگزاری روز ملی پارالمپیک شد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!