Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد- ایرنا- 'باربد صداقت'، قهرمان کاراته جوانان جهان با اشاره به فاصله زیاد رقابت های جهانی با المپیک 2018 جوانان در آرژانتین، گفت: در زمان برگزاری المپیک، سن من سه ماه بیشتر از حد مجاز خواهد بود و نماینده ایران در فدراسیون جهانی رفع این مشکل احتمالی را پیگیری می کند.

این کاراته کای برجسته که در مسابقه های جهانی اسپانیا سهمیه ایران برای المپیک آرژانتین را کسب کرده است، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف من کسب مدال طلای المپیک جوانان 2018 آرژانتین است و برای کسب این مقام تمرین سختی را پشت سر می گذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه احتمال حضورش در المپیک جوانان بالاست، اضافه کرد: در روزهای اخیر از بنده برای همراهی تیم کاراته ماکائو و تمرین دادن به تیم ملی این کشور دعوت شده است.
وی ادامه داد: با هماهنگی فدراسیون بنده به همراه 'سید علی کریمی' و مربی تیم ملی در یک سفر یک ماهه تلاش می کنیم تا هم به تجربه های خودمان اضافه کنیم و هم دانش ایران در خصوص ورزش کاراته را به ورزشکاران این کشور انتقال دهیم.
دارنده رتبه نخست رده بندی جهانی در رشته کاراته جوانان با بیان اینکه اکنون عضو تیم نیروی هوایی ارتش در لیگ امید زیر 21 سال کشور است، اظهار کرد: در کنار تحصیل، هر روز حدود چهار ساعت تمرین می کنم.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد تا با تلاش بیشتر، کمک مربیان و حمایت های مسئولان بتواند سهمیه المپیک 2020 بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران در رشته کاراته را نیز کسب کند.
وی گفت: اواخر دی سال جاری نیز به مسابقات آسیایی با حضور ورزشکاران کشورهای آسیای میانه و یک تیم از ورزشکاران منتخب استان های برتر کشورمان اعزام می شوم.
به گزارش ایرنا 'باربد صداقت' کاراته کای 18 ساله اهل شهرستان تکاب از توابع آذربایجان غربی، رکورد دار بیشترین برد و امتیاز جهان است که چندی پیش با کسب مدال طلای وزن منفی 76 کیلوگرم در مسابقات جهانی کاراته اسپانیا در جایگاه نخست رنکینگ کاراته جوانان جهان قرار گرفت.
این عضو تیم ملی کاراته تاکنون موفق به کسب 25عنوان قهرمانی کشوری، آسیایی و جهانی شده و در 10 دوره مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در سطوح مختلف سنی مقام نخست را کسب کرده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093/3072
** خبرنگار: امیر خالق نژاد ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران بعد از تمرین در جمع خبرنگاران گفت: من مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شدم. پائز انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ایران به نتیجه برسد قطعا همه توانش را می‌گذارد. او تمرینات جدید ارائه می‌دهد، عیب تا ایراد ما را کم کند تا تیم در آماده ترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

وی گفت: همه بازیکنان دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و کار نشدنی را انجام دهند. اگر تیم ملی به المپیک برود نگاه‌ها دوباره به این رشته جذب می‌شود، همانطور که الان همه منتظر هستند ببینند تیم ملی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. امیدواریم با صعود به المپیک خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

اسفندیار در واکنش به این سوال که او رقیبان زیادی در ترکیب تیم ملی دارد و این موضوع باعث نگرانی او نمی‌شود، گفت: من رقیبی نمی‌بینم همه بازیکنان رفیق من هستند و ما با هم تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی مهم است که چه بازیکنی بازی کند یا چه بازیکنی رزرو باشد.من تمام توانم را می‌گذارم، دوست دارم بازی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و اگر نباشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم که تیم موفق شود.

کد خبر 6099433

دیگر خبرها

  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم
  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • اقدام عجیب خودی‌هاعلیه ژیمناستیک/وطن‌فروشی منفعت طلب‌ها
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • اقدام عجیب خودی‌ها علیه ژیمناستیک/ اعتراض به سهمیه المپیک ایران!
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی