Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اکبر حسن‌ بگلو مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در پاسخ به درخواست مردم محله محمدآباد ارومیه گفت: شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی مشکلات برق محله محمد آباد ارومیه را به زودی حل خواهد کرد.

وی افزود: این منطقه جزو محلات حاشیه شهر ارومیه می‌باشد که با توجه به ساخت و سازهای سریع و گاهی اوقات غیرمجاز به شبکه توزیع برق اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی بیان کرد: سال گذشته جهت رفع مشکل ضعف فشار در این محله ترانس نصب شده است و از سال گذشته هیچگونه مشکل از لحاظ افت فشار برق وجود ندارد.

حسن‌بگلو گفت: امسال نیز خط ۲۰ کیلو ولت نیز جهت تقویت شبکه توزیع برق در محله محمدآباد ارومیه به پایان رسیده است.

وی اعلام کرد: تنها مشکل موجود در این محله، وضعیت ظاهری سیم‌های مشترکین است که با همکاری اهالی محل این نابسامانی‌ها به زودی قابل حل است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: جهت اعطای انشعاب به متقاضیان جدید هیچ گونه مشکل وجود ندارد و با مساعدت صورت گرفته به جهت وضعیت مالی اهالی این محل، انشعاب به صورت اقساطی واگذار خواهد شد.

حسن‌بگلو تأکید کرد: در صورت درخواست انشعاب توسط مشترکین جدید هزینه‌های نصب تیرهای جدید توسط شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تأمین شده و وضعیت ظاهری سیم کشی مشترکین از شبکه به منازلشان نیز اصلاح خواهد شد.

وی همچنین گفت: با توجه به اینکه پس از درخواست انشعاب جدید برق درخواست مشترکین در نوبت چند روزه بازدید تکنسین‌ها قرار می‌گیرد اما در صورت درخواست انشعاب جدید مشترکین از این محله، بازدید تکنسین‌ها و نصب کنتور خارج نوبت صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/م

حل مشکل برق منطقه محمد آباد ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۴۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نخستین موزه برق و روشنایی تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در برابر سرقت کابل
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • آب چه رودخانه‌هایی از کردستان به دریاچه ارومیه سرازیر می‌شود؟
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه