Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی لطفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره شروع پارس جنوبی در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: واقعا بازی سختی برابر گسترش فولاد داشتیم. با توجه به نتایجی که در نیم فصل اول گرفته بودیم انتظارها از ما زیاد بود. در این بازی فشار زیادی روی گسترش آوردیم و سوای اینکه توپ هایما گل نشد روی دو غافلگیری گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: بحث داوری این بازی را به کارشناسان واگذار می‌کنیم. دروازه بان و خط دفاعی گسترش فولاد یکی از بهترین روزهایشان را گذراندند. ما روی ضربات آخر کم دقت بودیم. طبیعی بود که دوست نداشتیم در خانه شکست بخوریم. امیدواریم به زودی به شرایط خوبمان برگردیم.

هافبک پارس جنوبی درباره رویارویی با پیکان تهران گفت: صد در صدر بازی دشواری داریم و آنها خیلی سرحال هستند. فوتبال زیبایی بازی می‌کنند و همچنین در نتیجه گیری موفق بوده اند. با توجه به شرایط آنها و تساوی هفته پیش، حریف سختی را پیش رو داریم. امیدواریم با شکست پیکان تاثیر منفی روی تیم را پاک کنیم و دوباره روی ریل خوش شانسی حرکت کنیم.

او افزود: به هر حال نمی‌شود نام نتایج گذشته را خوش شانسی بگذاریم و هفته‌های اخیر چند بازیکن ما مصدوم بودند. تمام تلاشمان را برای رقم خوردن بهترین نتیجه به نمایش گذاشتیم و هنوز هم خودمان را بازنده بازی پرسپولیس نمی‌دانم. اگر توپ هایمان گل می‌شد حداقل بازنده این بازی نبودیم و فکر می‌کنم همان باخت ما را به حاشیه برد. بعد از آن هم به پیروزی نرسیدیم و شرایط سخت شد.

لطفی درباره شانس پارس جنوبی برای کسب سهمیه آسیایی عنوان کرد: هدف تمامی بازیکنان از زمان استارت لیگ برتر همین بوده و با بازی‌هایی که به نمایش گذاشتیم به این نتیجه رسیدیم که دور از دسترس نیست. شرایط سخت تری در نیم فصل دوم داریم و فکر می‌کنم باید ما را جزو مدعیان بدانند. شرایط مالی ما مانند بقیه تیم‌هاست و سی درصد از قرارداد و پاداش‌ها را دریافت کردیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد

کریستوف فرویند آب پاکی را روی دست هواداران مشتاق ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ ریخت

طرفداری | پس از کنفرانس خبری توماس توخل پیش از بازی مقابل اشتوتگارت در روز گذشته و با توجه به سه تلاش ناموفق بایرن مونیخ برای یافتن جایگزین او، شایعاتی درباره احتمال ماندن این سرمربی به وجود آمد.

حال در حاشیه بازی بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت، کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ یک‌بار دیگر به صراحت اعلام کرد همچنان به توافق با توماس توخل برای پایان یافتن همکاری‌شان در آخر فصل پایبند هستند و قرار نیست این سرمربی برای یک فصل دیگر روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند. فرویند گفت:

هیچ شانسی وجود ندارد که توماس توخل برای یک فصل دیگر در باشگاه بماند.

بیش‌تر بخوانید:

ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ، احتمالی که دیگر نمی‌توان آن را رد کرد

در حال حاضر از روگر اشمیت و خولین لوپتگی به عنوان گزینه‌های بایرن مونیخ نام برده می‌شود.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • کریستوف فرویند: هیچ شانسی برای ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ وجود ندارد
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • سیارکی که بر فراز برلین منفجر شد، رکورد سریع‌ترین چرخش وضعی را هم شکست
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در خراسان جنوبی
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی