Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- وزیر ورزش و جوانان روز پنج شنبه در مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال ضمن ابراز امیدواری درباره روند موفقیت های این فدراسیون گفت، درحال برنامه ریزی برای حضوری قدرتمند در رویدادهای جهانی ورزشی، از جمله جام جهانی فوتبال 2018هستیم.

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی فر گفت: انتخابات فدراسیون والیبال در فضایی خوب برگزار شد و انتخاب احمد ضیایی را به ایشان و خانواده والیبال تبریک می گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سلطانی فر با اشاره به موفقیت های فدراسیون والیبال در طول سال های گذشته، به ویژه در دوران ریاست محمد رضا یزدانی خرم و محمد رضا داورزنی در این فدراسیون، فزود:هنوز یادمان نرفته که روزگاری شکست تیم های ژاپن و کره جنوبی برای والیبال ایران یک آرزو بود اما، با تلاش مسئولان، کادر فنی و بازیکنان، تیم ملی از این مرحله عبور کرده و به دوران شکوفایی دراین رشته دست یافته است.
وی با بیان این مطلب که مدیریت جدید فدراسیون باید از تمامی ظرفیت های موجود به نحو مطلوب استفاده کند، گفت: فدراسیون والیبال به عنوان یکی از فدراسیون های موفق در حوزه ورزش جایگاه ویژه ای دارد و ریاست جدید ضمن بهره برداری از ظرفیت های گذشته و بالفعل این فدراسیون باید به فکر دستیابی به موفقیت های بیشتر دراین عرصه باشد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: معتقدم علاوه بر والیبال در رشته های دیگر همانند بسکتبال و هندبال نیز ظرفیت کسب عناوین مختلف جهانی را داریم. ازاین رو، مناسب است سایر فدراسیون ها برای پیشرفت به برنامه های این فدراسیون توجه بیشتری داشته باشند.
سلطانی فر در ادامه به برنامه های وزارت ورزش در حمایت از تیم ملی فوتبال درجام جهانی 2018 روسیه و بازی های آسیایی و پارا آسیایی اشاره کرد و افزود: درحال برنامه ریزی برای حضوری قدرتمند دراین رویدادهای ورزشی هستیم و امیدواریم بتوانیم با تلاش تمامی کسانی که به طور مستقیم وغیرمستقیم در عرصه ورزش مشارکت دارند، با کسب موفقیت، نشاط بیشتری به جامعه تزریق کنیم.
وی خاطر نشان کرد: از زمان قبول مسئولیت در وزارت ورزش و جوانان چند برنامه را دنبال کرده ام که کاستن از حواشی ورزش یکی از آن هاست. با کم کردن حاشیه ها، تفاهم و تعامل بیشتر در ورزش افزایش یافت و توانستیم در فضایی دوستانه به اهداف مورد نظر دست یابیم. برگزاری مجمع انتخاباتی 10 فدراسیون در طول سال گذشته از موفقیت های این وزارتخانه است. درسال گذشته 10مجمع انتخاباتی برگزار شد و طی روزهای آینده مجمع سه فدراسیون دیگر نیز برگزار خواهد شد.
به گفته وزیر ورزش و جوانان کشورمان، در انتخابات فدراسیون ها خوشبختانه افراد جدیدی وارد حوزه ورزش شده اند و استفاده از انرژی و پتانسیل آنان در پیشبرد کارها از دستاوردهای مهم وزارتخانه ورزش و جوانان در این مدت است.
سلطانی فر در پایان گفت: باتوجه به حضور بازی های سنگنوردی و کاراته در المپیک 2020 و اضافه شدن این دو رشته به رشته های المپیکی، درصدد هستیم نتایج درخشان تری در بازی های المپیک 2020 داشته باشیم.
ورزشی**9144** 1701
خبرنگار: سعید قهرمانی* انتشار: حمید قدیمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۷۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین احدی مدیرکل فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر به خوزستان و بازدید از مشهد شهدا، شلمچه گفت: خداوند را شاکریم با جمعی از منتخبین جامعه ورزش در مناطق عملیاتی جنوب حضور پیدا کنیم.

احدی افزود: امروز فضای معنوی را در شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای پنج پشت سر گذاشتیم و همه نسل‌های ورزشی از پیشکسوتان ورزش و جوان‌ترها حضور داشتند.

وی همچنین گفت: همین پیوند نشان می‌دهد که جامعه ورزش در کنار ۳هزار شهید ورزش کشور که در دفاع از کشورمان جان خود را فدا کردند، خواهند ماند و برای پیشبرد اهداف انقلاب و اسلام از جان و شرفشان مایه می گذارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب