Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسینی شامگاه سه شنبه در همایش بزرگداشت 9 دی با عنوان 'پایان مدارا' در تالار حکمت دانشگاه شیراز افزود:در این قیام ملی اگر موضوع حمایت از شخص خاصی هم مطرح بود آن شخص رهبر معظم انقلاب بود.
وی اظهار داشت:در حماسه 9 دی ماه 88 همه اقشار و گروه های اجتماعی از هر جناح و گروه سیاسی حتی کسانی که از هواداران کاندیدای غیر منتخب بودند شرکت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسینی بیان کرد:هرچند که بسیاری از اقدامات مثبت دولت های نهم و دهم برای مردم غیرقابل کتمان است اما بعضی از اقدامات اخیر رئیس این دولت ها برخلاف مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و حتی مورد تایید بسیاری از وزرای کابینه ایشان نبود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم گفت: اقداماتی نظیر خانه نشینی، تعیین یک فرد خاض به عنوان معاون اولی خود و اقدامات وی و بعضی همراهان ایشان در تخطئه روسای قوه قضاییه و مقننه به هیچ عنوان اقدامات قابل دفاعی نیست.
وی بیان کرد:همانگونه که رهبر معظم هم اشاره کردند فتنه، خط قرمز نظام است ولی متاسفانه عده ای حتی از خواص از این خط قرمز عبور کردند.
این مقام سابق دولت دهم به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز در این آیین سخنزانی کرد.
خبرنگار:‌ سعید فانی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7379 /1876

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا

جمعی از دانشجویان و اساتید و روسا دانشگاه های شهرستان شیراز در محوطه ورودی دانشگاه شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه های آمریکا و اروپا از مردم بی دفاع غزه و فلسطین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغال گر سهیونیستی علیه این رژیم شعار دادند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077401 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می‌دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی‌شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف‌های آنان گوش نداد
  • حمایت قوه قضائیه از اقدامات دولت
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • انتخاب عاطفه خادمی به عنوان دبیر جدید شورای فرهنگ عمومی کشور
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • تجمع دانشجویان دانشگاه‌های شیراز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا