Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@07:48:16 GMT

نشست علمی - تخصصی درباره اسناد جنبش جنگل

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۸۲۶۸

نشست علمی - تخصصی درباره اسناد جنبش جنگل

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و با همکاری مدیریت مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان گیلان، روز یکشنبه دهم دی ماه نشست علمی- تخصصی درباره اسناد آرشیوی جنبش جنگل برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، در این نشست علمی که با عنوان "نقش اسناد آرشیوی در بازنمایی نوین جنبش جنگل" برگزار می شود؛ دکتر عباس پناهی عضو هیات علمی پژوهشکده ی گیلانشناس دانشگاه گیلان در باره  تجزیه و تحلیل تاثیر اسناد جنبش جنگل بر قلمرو پژوهشهای تاریخ معاصر، دکتر قربانعلی کنارودی عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در باره ی تجزیه و تحلیل سندشناسی جنبش جنگل و علی امیری از مدیریت مرکز اسناد و کتابخانه  ملی استان گیلان درباره طبقه بندی موضوعی اسناد جنبش جنگل برای حاضران سخرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش در حاشیه برگزاری این نشست علمی - تخصصی که در پژوهشکده ی گیلانشناسی انجام خواهد شد، اسناد آرشیوی جنبش جنگل هم برای حاضران به نمایش در می آید.

همچنین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از همه ی فرهنگیان، فرهیختگان، دانشگاهیان، علاقه مندان به موضوعات و مباحث تاریخی و پژوهشگران علاقه مند به اسناد تاریخی گیلان دعوت کرد تا در این برنامه و نشست علمی - تخصصی حضور یابند.

به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و با همکاری مدیریت مرکز اسناد و کتابخانه ی ملی استان گیلان، پژوهشکده ی گیلانشناسی و انجمن ایرانی تاریخ شعبه ی گیلان یک نشست علمی - تخصصی در باره ی اسناد جنبش جنگل در رشت برگزار می شود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این نشست به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی، فردا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ از ساعت 10 تا 11:30 صبح در محل مرکز پاسخگویی به سوالات دینی واقع در مدرسه پریزاد برگزار خواهد شد.

در این نشست تخصصی، دکتر یاسر جبرائیلی، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل اقتصادی، به تبیین و بررسی موضوع اقتصاد اسلامی و مبارزه آن با نئولیبرالیسم خواهد پرداخت.

دیگر خبرها

  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • رونمایی از نخستین چاپ برگردان روزنامه ادب
  • تحقق ۱۳۱ درصدی صدور سند مالکیت شهری و روستایی در گیلان
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است