Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: از 10 آذر که طرح ثبت‌نام معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگران در دفاتر پلیس + 10 آغاز شده، تا امروز تعداد ثبت‌نام کنندگان از مرز 300 هزار نفر گذشته است. 

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا تصریح کرد: ثبت نام تا پایان وقت اداری 10 دی‌ماه ادامه دارد و به هیچ وجه ثبت‌نام تمدید نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مقام ارشد نظام وظیفه عمومی ناجا تأکید کرد: باید تمام خانواده‌هایی که پدر و مادرشان آزاده، جانباز، ایثارگر و رزمنده بوده‌اند، برای ثبت‌نام مراجعه کنند، حتی کسانی که براساس طرح امام حسن مجتبی(ع) در مناطق عملیاتی درگیر، حضور داشته و معادل رزمندگی برای آنها محسوب می‌شود. 

سردار کریمی ادامه داد: ایثارگرانی که فرزندشان هم‌ اینک در حال انجام خدمت سربازی است نیز برای ثبت‌نام مراجعه کنند. 

جانشین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا با بیان این مطلب که روند ثبت‌نام تاکنون خوب بوده، تصریح کرد: ایثارگران مدنظر داشته باشند که اگر قبلا از کسر خدمت برای یک فرزند خود استفاده کرده‌اند، برای فرزند دیگر خود نیز می‌توانند ثبت‌نام را انجام دهند. 

وی گفت: برای ثبت‌نام در این طرح محدودیت سنی وجود ندارد و اگر فرزند ایثارگر کوچک است و مشمول محسوب نمی‌شود نیز باید برای ثبت‌نام به پلیس + 10 مراجعه کند. 

این مقام ارشد نظام وظیفه خاطرنشان کرد: بعد از پایان مقرر برای ثبت‌نام و بررسی یک‌ماهه، اسامی افرادی که در زمره 20 هزار نفر کسری یا معافیت از خدمت امسال باشند، اعلام خواهد شد. 

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، پیشتر این موضوع در مجلس شورای اسلامی مصوب شده بود که شورای نگهبان به آن ایراد گرفته و به مجلس عودت داده بود و اکنون این نوع از معافیت از قانون بودجه هفتم حذف شده است.

دیگر خبرها

  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • چگونگی درگذشت نیکاشاکرمی و گاف های گزارش شبکه بی‌بی‌سی | از«مهر بسیار محرمانه» که نیست تا ناجا به جای فراجا و ...
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه ایثارگران اعلام وصول شد
  • معافیت‌های خودرو در طرح مالیات بر عایدی سرمایه
  • احسان طبری؛ تئوریسین برجسته چگونه از مارکسیسم برگشت و «خدمت‌گزار بزرگ نظام اسلامی» شد