Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@02:28:51 GMT

لایحه بودجه سال ۹۷ با حضور لاریجانی بررسی شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۰۸۳۸۷

لایحه بودجه سال ۹۷ با حضور لاریجانی بررسی شد

جلسه بررسی لایحه بودجه سل ۱۳۹۷ کل کشور، و ارائه اهم ۱۵ گزارش کارشناسی مرکز پژوهش ها در حوزه بودجه با حضور رییس مجلس، کاظم جلالی، معاونان و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، جلسه بررسی لایحه بودجه سل ۱۳۹۷ کل کشور، صبح امروز(پنج شنبه ۷ دی ماه)  با حضور علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، محمد جعفری رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، ایروان مسعودی اصل قائم مقام مرکز پژوهش های مجلس، قاسمی معاون اقتصادی، افشین معاون پژوهش های زیربنایی و امور تولیدی، اخوان قائم مقام معاونت پژوهش های اجتماعی‌فرهنگی،   سبحانیان مدیر کل دفتر بودجه و مهدویان مدیرکل حوزه ریاست مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که کاظم جلالی و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در این نشست، اهم  موضوعات ۱۵ گزارش این مرکز در حوزه بودجه سال ۱۳۹۷ را ارائه کردند

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: همزمان با طرح نور که با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌ ها در سراسر کشور به اجرا درآمده است، مناظره‌ ای علمی در قالب تبیین لایحه عفاف و حجاب بین دو پژوهشگر در اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

 
حجت‌ الاسلام والمسلمین صاحبقرانی افزود: در این مناظره دکتر جواد جاویدنیا دارای دکترای فقه و مبانی حقوق اسلامی و محقق در زمینه حقوق فضای مجازی به عنوان مخالف لایحه عفاف و حجاب ایراداتی را نسبت به این لایحه مطرح و نظرات و دیدگاه‌ های خود را در خصوص رفع مشکلات این لایحه بیان کرد.


وی گفت: حجت الاسلام والمسلمین محمد الهی خراسانی استاد و پژوهشگر حوزه علمیه هم به عنوان موافق لایحه عفاف و حجاب، این لایحه را قابل دفاع و لازم اجرا و بعضی قسمتهای آن را نیازمند اصلاح دانست.

 

صاحبقرانی ادامه داد: چون لایحه عفاف و حجاب وجود نداشت حاکمیت به سراغ آن رفت و کمیسیون قضایی و فرهنکی مجلس هفته ها این لایحه را بررسی کرد و آقای الهی خراسانی نیز در جلسات مجلس به عنوان نماینده حوزه علمیه خراسان حضور داشت  و به غیر از نمایندگان مجلس کارشناسان دیگری از دستگاههای مختلف نیز در تدوین لایحه نقش داشتند و تکالیف تمام دستگاهها مشخص شده است.


وی اضافه کرد: بعد از جلسه تبیین لایحه عفاف و حجاب با حضور نخبگان استانی این نخستین جلسه مناظره بین دو پژوهشگر موافق و مخالف این لایحه بود.

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • برگزاری مناظره علمی پیرامون لایحه عفاف و حجاب در مشهد
  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان