Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی سید مجتبی علوی مقدم در حاشیه ملاقات با تعدادی از اعضای شوراهای اسلامی و شهرداران استان با اینکه توجه به تربیت نیروهای تخصصی می تواند شهرداری ها را متحول کرده و ثروت، درآمد و اشتغال ایجاد کند افزود: در حال حاضر شاهد حضور برخی نیروهای غیر متخصص در شهرداری ها هستیم که جای افراد متخصصی را گرفته اند که می توانند با تعریف و اجرای طرح های درآمدزا، اشتغال زا و پروژه های زیرساختی و اجرا و اتمام پروژه با کیفیت مطلوب و هزینه کمتر برای شهر مفید باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مشکلاتی که حضور نیروی انسانی مازاد برای شهرداری ها ایجاد است گفت: شهرداران مسوول استخدام نیروهای بدون صلاحیت و بی تخصص از روی دلسوزی نیستند و باید از بکارگیری حتی یک نفر خارج از ضوابط قانونی جلوگیری شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر قانون گرایی در اداره شهر و شهرداری، رعایت کامل طرح های جامع و تفصیلی را از مصادیق قانون گرایی شهرداران ذکر و تصریح کرد: شوراها و شهرداری ها باید از فروش ارزش های زیست محیطی شهر جلوگیری و 'شهر زیست پذیر' را تعریف و برای تحقق آن تلاش نمایند.
وی همچنین با بیان اینکه طولانی شدن زمان اتمام پروژه های شهرداری ها باعث از بین رفتن اعتماد مردم به شورا و شهرداری می شود، بر مدیریت زمان در پروژه های شهری براساس خواسته های مردم، اولویت های شهر و منابع مالی موجود و پایان آن در مهلت مقرر تاکید کرد.
علوی مقدم اظهار کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام مورد نیاز شهروندان باید از اولویت های اصلی مدیریت شهری باشد و در عین حال از افتتاح بی رویه پروژه در شهر پرهیز شود.
وی گفت: پاسخگویی به اعتماد شهروندان و رای مردم، تبلیغات دروغین و پنهان کاری نیست بلکه ترجیح دادن منافع شهروندان بر منافع فردی و گروهی، رعایت عدالت و پرهیز از تبعیض، ‌توجه به مناطق و محلات محروم شهر،‌ هزینه کرد صحیح اعتبارات و برطرف ساختن نیازهای مردم با اجرای پروژه های موردنیاز آنهاست.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
دریافت و انتشار: رسول محمدحسنی
3028

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۸۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، عصر سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، پیمانکاران و مشاوران پروژه‌های بیمارستانی استان، جلسه بررسی آخرین روند پیشرفت و حل مشکلات بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و بیمارستان میناب برگزار شد.

مهدی دوستی در این جلسه با اشاره به اولویت طرح‌های بیمارستانی استان جهت تکمیل، اظهار داشت: از ابتدای دولت تاکنون ۷ طرح و پروژه بیمارستانی یا آغاز شده یا تکمیل آن با جدیت دنبال شده که از این تعداد ۳ پروژه به اتمام رسیده و سایر بیمارستان‌ها نیز پیشرفت خوبی دارند.

وی با تأکید بر فوریت واگذاری انشعابات آب و برق بیمارستان‌های در حال ساخت استان، افزود: تکمیل ۲ بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس و بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی میناب بسیار حائز اهمیت است که با حل مشکلات موجود و تأمین منابع مالی، این پروژه‌ها طبق زمانبندی، آبان ماه برای تخت گذاری به دانشگاه علوم پزشکی تحویل و سپس تقدیم مردم استان می‌شود.

استاندار از منظر تأمین آرامش خاطر و امنیت درمان مردم هرمزگان نیز گفت: اگر مسئله زیرساخت درمانی حل شود می‌توان انتظار داشت پزشکان و متخصصان نیز در این استان حضور یابند و مشکل فعلی مردم و مراجعه بیماران به سایر استان‌ها کاهش بیابد.

وی با اشاره به افزایش هزار تخت بیمارستانی به استان، تصریح کرد: تکمیل این دو بیمارستان بزرگترین کار برای استان خواهد بود که موجب می‌شود سرانه تخت بیمارستانی استان از ۱.۳ به ۱.۹ برسد که از متوسط کشوری نیز بالاتر خواهد بود.

دوستی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با تعریف طرح‌های مختلف در حوزه بهداشت و درمان و تأمین تجهیزاتی از قبیل دستگاه دیالیز به دنبال اصلاح اکوسیستم درمانی استان هستیم گفت: منابع تکمیل طرح‌های درمانی را از محل‌هایی نظیر مولد سازی و سایر منابع تخصیص خواهیم داد، پیمانکاران نیز باید در موعد مقرر نسبت به خرید تجهیزات و تکمیل بیمارستان‌ها اقدام کنند.

کد خبر 6099806

دیگر خبرها

  • تسویه ۲۰ همتی با بانک‌ها از طریق واریز و برداشت/ کارنامه موفق مدیریت شهری در اداره پایتخت
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • آبان ماه ایستگاه پایانی جهت تکمیل بیمارستان‌های بندرعباس و میناب
  • واکنش شهرداری به ادعای «قطع درختان و ساخت و ساز در سرخه حصار»
  • احداث باغ بانوان بوستان «کرامت» جزو اولویت‌های شهرداری باشد
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی