Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، گردهمایی خادم یاران رضوی استان فارس امروز، 7 دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی در سالن پیامبر اعظم(ص) كنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس در شیراز برگزار شد.
جابر مهدی‌یار، مسئول دفتر آستان قدس رضوی در استان فارس در این مراسم با بیان اینكه ساختار این تشكیلات در فارس شكل گرفته و رابطان شهرستانی نیز مشخص شده‌اند، گفت: در استان فارس یك هزار و 520 خادم‌یار جذب شدند كه كار گزینش یك هزار نفر از آنان به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی‌یار از برگزاری دوره‌های آموزشی خادم یاران رضوی در شیراز و شهرستان‌های فارس خبر داد و گفت:‌ در سایت امام رضا(ع) نام افرادی كه گزینش شده‌اند به عنوان خادم امام رضا(ع) ثبت شده است و آمادگی اعزام آنان به مشهد مقدس را داریم.
وی با بیان اینكه برنامه‌های دیگر در دفتر آستان قدس رضوی در فارس نیز انجام می‌شوند، افزود: رسیدگی به ایتام و نیازمندان، مشاوره‌های متعدد در رسته‌های مختلف، كمك به محرومین، اعزام زائران بار اولی به مشهد مقدس، حضور در مجامع مختلف برای تبلیغ و توسعه فرهنگ رضوی و همچنین ورود جهت كمك به مردم زلزله‌زده كرمانشاه از جمله فعالیت‌های ما در فارس بوده است.
مسئول دفتر آستان قدس رضوی در فارس اظهار كرد: سهم خواهران در این عرصه از 100 درصد بیش از 18 درصد است و مقدمه ورود آنان به خادمی امام رضا(ع) در آستان مقدس شروع شده و حتی برخی‌ها کد گرفته و كار خود را شروع كرده‌اند و این اعزام‌ها نیز به‌صورت پیوسته از شیراز و شهرستان‌های فارس ادامه دارد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۰۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب
  • برپایی مراسم روز معلم در آباده
  • تجلیل از ۸۰ خادم قرآنی در امام زاده نرمی اصفهان