Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سعید رازانی دادستان خرم‌آباد با اشاره به فرا رسیدن سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دی، اظهار داشت: روز ۹ دی، روز بصیرت، پیوند با آرمان‌های انقلاب و تجدید میثاق با رهبر و ولایت است.

وی ادامه داد: دیوان عدالت اداری مرجع رسیدگی به اعتراضات مردم از مصوباتی است که هیات‌های تطبیقی و شورا‌ها مصوب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان خرم‌آباد، عنوان کرد: هیات‌های تطبیق نیز به منظور کنترل مصوبات شورا‌ها فعالیت می‌کنند و این در حالی است که گاهی پیش می‌آید که برخی مصوبات شورا‌ها در دیوان عدالت قرار می‌گیرد و بعد از بررسی نقض می‌شود.

رازانی یادآور شد: همچنین دیوان عدالت اداری نیز به منظور ایجاد یک وحدت رویه در کشور فعال است و در برخی موارد که مشکلات مصوبات شورا‌ها مطرح می‌شود، قضات خود را اعزام می‌کند تا این‌مصوبات با قانون تطبیق داده شوند.

وی بیان کرد: شورا‌های شهر و روستا برحسب وظایف قانونی که دارند یک سری مصوبات دارند که طبق قانون باید در کمیسیون‌ها و هیات‌های تطبیق بررسی شوند.

دادستان خرم‌آباد تصریح کرد: ممکن است برخی از این مصوبات دارای ایراد‌هایی باشند که مورد اعتراض افراد ذی‌نفع قرار می‌گیرند که آن‌ها را در دیوان عدالت اداری مطرح کرده و بررسی می‌شوند.

انتهای پیام/م

فعالیت دیوان عدالت اداری سبب ایجاد وحدت رویه در کشور می‌شود

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود

ایسنا/هرمزگان مدیر سابق مرکز اسلامی استان هرمزگان گفت: برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید تمام ارکان جامعه اسلامی مشارکت کنند. نه شیعه و نه اهل سنت به تنهایی نمی‌توانند به این مهم دست پیدا کنند؛ بلکه باید با اتحاد برای تحقق این تمدن تلاش کرد.

حجت‌الاسلام احمدرضا باوقار امروز (هشتم اردیبهشت ماه)، در آئین تودیع و معارفه خود که در سالن جلسات حوزه علمیه بانوان برگزار شد، با ذکر این نکته که مسلمان باید بلند بیندیشد، خاطرنشان کرد: مسلمانان باید حامی و پشتیبان یکدیگر باشند؛ اما متاسفانه امروز در مسئله غزه شاهد رفتاری غیر از این هستیم.

مدیر اسبق مرکز اسلامی استان هرمزگان بیان کرد: هموارسازی مسیر برای عینت‌بخشی به وحدت موجود در استان هرمزگان از جمله اصول اساسی برنامه‌هایم در مرکز اسلامی بود.

در استان هرمزگان بیش از ۲۰ حوزه علمیه شیعه و حدود ۵۰ مدرسه دینی اهل سنت داریم که در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و خدماتی فعالیت‌ می‌کنند.

وی، با اشاره به گستردگی فعالیت مرکز اسلامی، عنوان کرد:این مرکز در حوزه مساجد مانند مرکز رسیدکی به امور مساجد و در حوزه مدارس دینی مانند حوزه علمیه و مرکز خدمات فعالیت می‌کند که نشان دهنده حجم فعالیت‌ها است.

حجت‌الاسلام باوقار منشاء اختلاف را جهل دانست و اظهار کرد: اختلاف باعث عدم تحقق اهداف جامعه اسلامی خواهد شد و همین امر باعث شکست جبهه اسلام می‌شود به همین جهت باید وحدت اسلامی را عینیت بخشید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان