Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - از نظر مادي خيلي به خانواده ام مي رسيد اما وقتي به دلايلي از او جدا شدم و پس از آشنايي با يک مرد جوان در فضاي مجازي، با او ازدواج کردم و ....
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، زن 33 ساله اي که به قصد شکايت از پدر، برادر و همسرش وارد کلانتري شده بود با بيان اين که سومين ازدواجم به دليل دخالت هاي خانواده ام به آبروريزي کشيد و همسرم مرا رها کرد، درباره سرگذشت خود به مشاور و کارشناس اجتماعي کلانتري سپاد مشهد گفت: 13 سال قبل با اصرار خانواده ام با جواني ازدواج کردم که مورد تاييد آن ها بود، با اين وجود «محمدعلي» مرد بسيار خوبي بود و من زندگي آرامي در کنار او داشتم اما پدر وبرادرم او را در دام اعتياد گرفتار کردند و اين گونه همسرم همه دار و ندارش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر و برادرم براي چاپيدن اموال او به آزار و اذيتش پرداختند و به زور طلاق مرا از او گرفتند.
در اين شرايط من با پسر يک ساله اي که در آغوش داشتم به خانه پدرم رفتم اما براي تامين مخارج زندگي مجبور به کارکردن بودم. آن روزها خيلي به من سخت مي گذشت چرا که با داشتن فرزند کوچک کار در آشپزخانه هاي بيرون از منزل برايم بسيار دشوار بود به همين دليل با خريد يک دستگاه چرخ خياطي به درآمدزايي در منزل پرداختم.
در همين روزها بود که دوباره به اجبار خانواده ام به عقد موقت پيرمرد 80 ساله اي درآمدم که وضعيت مالي خوبي داشت. در زندگي با آن پيرمرد از همه امکانات رفاهي برخوردار شدم به طوري که همسرم ماهانه مبلغ دو ميليون و پانصد هزار تومان به عنوان کمک هزينه زندگي به من پرداخت مي کرد و من چون مي ترسيدم پول ها را در منزل نگه دارم آن ها را به صورت امانت به برادرم مي سپردم تا برايم پس انداز کند. از سوي ديگر همسرم علاوه بر کمک هاي غيرنقدي به اعضاي خانواده ام به مناسبت هاي مختلف يا به عنوان عيدي به هرکدام از آن ها مبالغي بين 500 تا يک ميليون تومان هديه مي داد. اگرچه با اين وضعيت اقتصادي روزگار خوبي را تجربه مي کردم اما سرزنش ها و آزار و اذيت هاي فرزندان پيرمرد برايم غيرقابل تحمل بود به طوري که برخي پسران پيرمرد پيشنهادهاي شرم آوري را به من مي دادند اين گونه بود که براي جلوگيري از هرگونه حادثه جبران ناپذير و ترس از پسران پيرمرد درحالي از او طلاق گرفتم که خانواده ام به شدت مخالف بودند و مرا تهديد مي کردند.
در اين هنگام وقتي از برادرم پول هاي امانتي ام را درخواست کردم او همه چيز را انکار کرد و تنها هفت ميليون تومان به من بازگرداند که با آن پول، خانه اي رهن کردم و دوباره براي تامين مخارج زندگي ام دست به کار شدم. در همين روزها بود که از طريق فضاي مجازي با «تقي» آشنا شدم و به طور پنهاني به عقد موقت او درآمدم. پدر و برادرم وقتي در جريان موضوع قرار گرفتند با اين بهانه که چرا بدون اجازه آن ها ازدواج کرده ام به در منزلم آمدند و مرا به شدت کتک زدند. آن ها مدعي هستند که من نبايد به همراه فرزند 12 ساله ام به طور مستقل زندگي کنم. رفتارهاي زشت و آزار و اذيت هاي آن ها موجب شد تا همه همسايگان و اطرافيانم در جريان ازدواج پنهاني من قرار گيرند به همين دليل تقي نيز بعد از يک ماه که در عقد او بودم مرا رها کرد و به مکان نامعلومي رفت که اين موضوع موجب آبروريزي براي من شده است و ...
رکنا

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۰۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری، صبح جمعه به خبرنگاران گفت: کبد زنده یاد امیرحسین ربیعی جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: امیرحسین چهار روز قبل در اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و متأسفانه علیرغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده بود که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

جعفری، با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، تصریح کرد: باید از زحمات و تلاش‌های مسئول و هماهنگ کنندگان واحد فراهم آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانو وی نیز جهت ترمیم مشکل حرکتی زانو سه بیمار برداشته شد تا به این عزیزان پیوند زده شود.

کد خبر 6088976

دیگر خبرها

  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس چه بود؟
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • طغیان ساکنان جزایر قناری/ درخواست محدود شدن تعداد گردشگران
  • پشیمانی بازیگر مطرح از رفتن به خارج از کشور | خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟