Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@19:20:31 GMT

حجت بر همه تمام شد

تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۳۱۱۸۸۴

حجت بر همه تمام شد

خبرگزاري آريا - "حجت بر همه تمام شد و استمرار جهت گيري هاي قبلي اين گروه کاملا غير قابل پذيرش است و مطلقا نسبتي با انقلابي گري و عدالت خواهي ندارد."
به گزارش سرويس سياسي جام نيـوز، رهبر فرزانه انقلاب، روز گذشته در بياناتي مستدل، محکم و روشن گرانه نسبت به تحرکات و اقدامات نادرست برخي روساي جمهور قبلي و فعلي نکات ارزشمندي را مطرح کردند‌ که تبيين برخي از آنها ضروري است:
1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شايد ترديدي نباشد که روساي جمهور فعلي و قبلي، مرجع ضمير انتقادات بحق رهبري عزيز هستند. هرچند اين سخنان بر مواضع و اقدامات اخير بهاري‌ها بيش از سايرين صراحت و تطبيق دارد.
2. بر مبناي سخنان حکيمانه رهبري معظم، برخي روساي جمهور و مديران و سياست ورزان عادت کرده اند به جاي پاسخگويي، در نقش اپوزيسيون ظاهر شوند. در اين فضا عملا، به نام نقد و انتقاد و حتي عدالت‌طلبي، تهمت زني و لجن پراکني، با هدف جلب توجه رسانه اي و ابراز وجود سياسي، صورت مي گيرد.
3. (مهم) همان طور که برخي جريانات در پي دين‌زدايي از فضاي سياسي و انقلاب‌زدايي از نظام هستند برخي ديگر، با دين‌داري سياسي و انقلابي نمايي عملا در نقش مکمل گروه اول ظاهر شده اند.
4. اصلاح مفاسد و حل گره هاي کشور نياز به يک فرهنگ سياسي و اخلاق سياسي نشات گرفته از تعاليم اسلامي دارد. متاسفانه بي تقواها با بازي افشاگري و اعتراض ها، عملا جو فرهنگي جامعه را با سخنان غيرمنصفانه و سياسي کارانه خود، آلوده مي کنند.
5. بزرگترين بي تقوايي برخي روساي جمهور و مديران فعلي و قبلي، بي توجهي به نقشه دشمن است. کلان استراتژي دشمن در حال حاضر، «نااميد سازي» مردم از نظام و القاي انگاره نادرست «فراگيري فساد» در ميان مسولان است. متاسفانه نقش آفرين اصلي اين سناريو برخي از عالي ترين مديران هستند که هر يک، اعتماد عمومي مردم به بخشي از ارکان حاکميت و نظام را متزلزل مي کنند.
6. سخنان رهبري معظم٬ يک شاخص براي همه کساني که داعيه پيروي از ولايت را دارند محسوب مي‌شود. چه بسا تاکنون برخي ها با توجيه هاي مختلف در ترديد بسر مي بردند. اما از اين پس ارزيابي ميزان صداقت بهاري ها و برخي هوادارانشان در ولايت پذيري، شاخص هاي دقيق رهبري است. حجت بر همه تمام شد و استمرار جهت گيري هاي قبلي اين گروه کاملا غير قابل پذيرش است و مطلقا نسبتي با انقلابي گري و عدالت خواهي ندارد.
7. وقتي ميزان حال فعلي افراد است؛ با صراحت و بدون استثناء مي بايست از فتنه گري سياسيون بي تقوا اعلام برائت کرد. برخلاف انگاره خبيثانه جريان فتنه، هرگز 9 دي حمايت از يک شخص يا حتي يک گروه نبود. بلکه 9 دي حمايت از اصل نظام و ارزش ها بود‌‌.
دهان شماتت گر فتنه گران خاموش باد؛ انقلاب و اين نظام الهي، با ريزش اشخاص متوقف نمي شود.
تبيين
106

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۱۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انتقاد شدیدالحن از حکم اعدام توماج | کسانی عمدا حیثیت نظام را بر باد می‌دهند؟
  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • درخشان: سریلانکا می‌تواند شریک سیاسی خوبی برای ایران باشد
  • آنکارا: هدف قرار دادن اردوغان نشان دهنده وضعیت روانی فعلی اسرائیل است
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود