Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید.

۸ راهکار برای از بین بردن عوارض خطرناک بی تحرکی!
بی تحرکی باعث می‌شود میزان قند خون بالا برود و خطر مرگ در اثر بیماری‌ های قلبی عروقی بیشتر شود. حتی ورزش هم این تاثیر را از بین نمی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاکتورهای طلایی برای افزایش طول عمر
محققان آمریکایی به سرپرستی دن بوتنر، به بررسی مناطق دنیا پرداختند و ۹ فاکتور اصلی طول عمر را شناسایی کردند.

تراژدی ARA San و ابهام در امنیت زیردریایی آلمانی/ بدشانسی عجیب اولین افسر زن زیردریایی در ارتش آرژانتین +تصاویر
زیردریایی های TR-۱۷۰۰ از جمله سنگین ترین زیردریایی های هستند که در دوران پس از جنگ دوم جهانی در آلمان ساخته شده اند.

مهارت‌هایی که باید قبل از 30 سالگی بیاموزید
مهارت های زندگی توانایی هایی هستند که در طول زندگی و با تکرار آموخته می شوند و شخص را برای رو به رو شدن با مشکلات، پرورش قدرت و توانایی روحی و روانی و اجتماعی آماده می کنند.

جالب ترين پيشرفت های پزشكی سال ٢٠١٧+ تصاوير
در سال 2017 میلادی روش‌های درمانی مختلفی برای بیماری‌ها کشف شد، از تایید درمان نابینایی با مهندسی ژنتیک گرفته تا آزمایش خون مصنوعی تولید شده از سلول های بنیادین .

بيشتر طلاق ها در چه سالی از زندگی مشترک رخ مي دهد؟ + اينفوگرافيك
بر اساس آخرین آمار طلاق، امروزه متأسفانه 5 درصد از زوج های باتجربه، بعد از گذشت سه دهه زندگی مشترک از هم جدا می شوند.

سال 2017 در آینه اعداد و ارقام؛از دروغگویی روزمره ترامپ تا شلیک مادر بمب‎ها در افغانستان +تصاویر
پایگاه نشریه گاردین در گزارشی با عنوان سال 2017 در ارقام به برخی از اعداد قابل توجه در سال جاری میلادی پرداخته است.

چگونه بفهمیم خانه‌ای در برابر زلزله است؟
10 درصد از ساختمان‌های تهران در صورت زلزله بالای هفت ریشتری فرو خواهند ریخت که این شامل ساختمان‌های اسکلت فلزی که در 30 تا 40 سال اخیر ساخته شده‌اند هم می‌شود.

داماد جنایتکار به پرداخت دیه محکوم شد+عکس
مرد افغان که همسرش را با چاقو کشته بود، پس از شناسایی نشدن اولیای‌دم و با نظر معاون اول قوه قضاییه با درخواست پرداخت دیه روبه‌رو شد.

هدیه عجیب برای مرد جوان دردسرساز شد!
هدیه جشن «هالووین» خواهر ساکن کانادا برای برادرش مرد جوان را به اتهام قتل روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی کرد. ترساندن دوستان با دست مصنوعی باعث شد، مرد جوان متهم به قتل شود.

انتهای پیام/

اخبارپربازدیدوبگردی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۳۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است

براساس گزارش مؤسسه‌ی امنیتی Sekoia، میلیون‌ها دستگاه در سراسر دنیا دربرابر بدافزار رهاشده‌ی PlugX USB آسیب‌پذیر هستند. این بدافزار خطرناک که توانایی تکثیر دارد، در بازه‌ای ۶ ماهه از سپتامبر ۲۰۲۳ (شهریور و مهر ۱۴۰۲) آثاری از خود در نزدیک‌ به ۲٫۵ میلیون آدرس IP نشان داده است.

به گزارش زومیت، بیش‌ از ۸۰ درصد تمامی دستگاه‌های آلوده‌شده به بدافزار PlugX USB مربوط‌ به ۱۵ کشور بوده‌اند که در بین آن‌ها، نیجریه، هند، چین، ایران، اندونزی، بریتانیا، عراق و آمریکا به‌ترتیب در رتبه‌های اول تا هفتم قرار گرفتند. PlugX USB درمجموع کامپیوترهای ۱۷۰ کشور را آلوده کرد.

Sekoia

بدافزارهای USBمحور قبلی معمولاً کشورهایی را تحت‌تأثیر قرار می‌دادند که بین دستگاه‌های آن‌ها شباهت‌هایی مشاهده می‌شد؛ اما این گفته برای PlugX USB صدق نمی‌کند. برای نمونه، بدافزار RETADUP بیشترین نرخ نفوذ به سیستم‌ها را در کشورهای اسپانیایی‌زبان ثبت کرده بود.

محققان شرکت Sekoia می‌گویند که بدافزار PlugX USB ازطریق دستگاه‌های ذخیره‌سازی USB (فلش) به‌راحتی در بین سیستم‌ها منتقل می‌شود. بررسی‌های Sekoia نشان می‌دهد که تقریباً به‌طور روزانه ۹۰٬۰۰۰ تا ۱۰۰٬۰۰۰ دستگاه به PlugX USB آلوده شده‌اند.

Sekoia از شرکت‌های امنیتی و دولت‌ها درخواست کرده است که ازطریق راهکاری خاص که به ارسال دستور متنی وابسته است، به حذف PlugX USB از کامپیوترها کمک کنند؛ اما این راهکار کاملاً کارساز نیست و امکان آلوده‌شدن مجدد سیستم‌ها وجود دارد؛ چون PlugX USB ازطریق دستگاه‌های USB در حال انتقال بین سیستم‌ها است.

بدافزار PlugX حداقل از سال ۲۰۰۸ استفاده شده و بیشتر برای جاسوسی و دسترسی به سیستم‌ها از راه دور کاربرد داشته است. حتی در برهه‌هایی زمانی از PlugX برای حمله به دولت‌ها و سازمان‌های سیاسی در آسیا و سپس غرب استفاده شد. محققان باور دارند که کد منبع PlugX در سال ۲۰۱۵ فاش شده است.

فعلاً راهکار مشخصی برای مقابله‌ با PlugX وجود ندارد. به شما توصیه می‌کنیم که از اتصال دستگاه‌های ناشناس USB به کامپیوتر خود جلوگیری کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • یک عامل مهم ابتلا به یائسگی زودرس
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • جمشیدیان: شانس بردن سپاهان و پرسپولیس برابر است/ طلایی پوشان فوتبال را از ۲ قطبی در آوردند
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟