Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ داریوش خوشحال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سیاهکل اظهار کرد: مردم گیلان در هشتم دی‌ماه ۱۳۸۸ یک روز زودتر از مردم سایر نقاط کشور به میدان آمدند تا اعلام کنند با گوشه چشم ولی‌فقیه؛ دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.
وی بابیان اینکه ۹دی سیلی محکم مردم به حمایت از ولایت‌فقیه به فتنه گران بود و آن‌ها را سر جایشان نشاند، گفت: فتنه گران با حمایت سردمداران عبری، عربی و غربی و در رأس آن استکبار جهانی؛ قصد براندازی اصل نظام را داشتند، اما با تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و به برکت خون شهدا سرکوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده سپاه سیاهکل بابیان اینکه فتنه ۸۸ موجب آشکار شدن ماهیت خواص بی‌بصیرت شد، تصریح کرد: با توجه به دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی؛ می‌بایست با بصیرت افزایی؛ دسیسه‌های دشمنان را نابود کنیم.
سرهنگ خوشحال در خصوص گرامیداشت حماسه ۸ و ۹دی درسیاهکل، خاطرنشان کرد: مانند سال‌های گذشته مراسم باشکوهی با حضور همه مردم فهیم و ولایت مدار سیاهکل بعد از نماز مغرب و عشا پنج‌شنبه در مسجد جامعه سیاهکل برگزار می‌شود تا بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله) بیعت کنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، وضعیت نابسامان آسفالت آزادراه قم – کاشان چند سالیست که موجب گلایه مردم شده و اقدام مسئولین برای رفع مشکلات را می طلبد.  شهروند خبرنگار ما هم از خرابی آسفالت آزادراه  گلایه کرده و وضعیت نامناسب آزادراه را موجب افزایش تصادفات و استهلاک خودروهای مردم دانسته است.

متن پیام شهروند خبرنگار:

باسلام ؛احتراما به استحضار میرساندآسفالت آزادراه امیرکبیر( قم کاشان و بالعکس) چندسالی است معیوب و نیاز به بازسازی فوری دارد که خرابی آسفالت آزادراه مذکور باعث تصادفات و هزینه های تعمیرات وسایل نقلیه میشود. لذا خواهشمنداست در این خصوص اقدامات و گزارش های مربوطه را مبذول فرمایید. باتشکر

دیگر خبرها

  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • عملیات وعده صادق موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • عملیات «وعده صادق» موجب شکست بازدارندگی رژیم صهیونیستی شد
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • وضعیت نامناسب آسفالت آزادراه قم – کاشان
  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران