Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - علي رامز بازيگر پيشکسوت سينما، تئاتر و تلويزيون ايران عصر امروز پنجشنبه 7 دي در منزل خود درگذشت.
به گزارش جام نيوز، هادي مرزبان کارگردان با سابقه تئاتر ايران و همچنين خانواده مرحوم علي رامز اعلام کردند که اين هنرمند پيشکسوت پس از گذراندن دوره طولاني از بيماري و بستري بودن در بيمارستان، ساعتي قبل بر اثر کهولت و نارسايي کبد، در سن 90 سالگي در منزل خود دار فاني را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي رامز در سال 1306 در تهران متولد شد. وي پس از گذراندن دوره دبستان به دبيرستان صنعتي تهران (ايران و آلمان سابق) وارد شد و بواسطه آشنايي با افرادي چون عزت الله انتظامي و زنده ياد هوشنگ بهشتي به تئاتر تهران آن زمان راه پيدا کرد. در سال 1327 دوره کلاس تئاتر زنده ياد عبدالحسين نوشين را گذراند که پس از 8 ماه به تعطيلي گراييد.
زنده ياد رامز پس از فارغ التحصيل شدن در رشته برق در سال 1328 وارد مدرسه پست و تلگراف و تلفن شد و پس از 2 سال در سال 1330 وارد خدمت وزارت و از آنجا به شرکت مخابرات ايران منتقل شد. طي سال هاي خدمدت موفق به دريافت ديپلم ششم رياضي شد و در سال 1347 به دانشکده هنرهاي زيباي دانشگاه تهران راه يافت. در سال 1351 با درجه شاگرد اولي تحصيلات را به پايان رساند و در همان سال موفق به اخذ بورس تحصيلي از کشور بلژيک گرديد.
وي در طول مدت اشتغال تنها توانست در 2 فيلم سينمايي و چند برنامه تلويزيوني و يک نمايش «ملاقات بانوي سالخورده» به کارگرداني زنده ياد حميد سمندريان شرکت کند. در سال 1360 به بازنشسته شد و از آن پس به صورت دلخواه به کار خود ادامه داد. زنده ياد رامز در طول فعاليت هنري خود موفق به حضور در چندين فيلم سينمايي، چندين تئاتر و سريال هاي متعدد تلويزيوني از جمله «امير کبير»، «وزير مختار»، «مرغ حق»، «يکي از اين روزها»، «پاييز بلند»، «شمارش معکوس»، «محاکمه»، «عبور از خط سرخ» و «قضيه اوپنهايمر» شد.
زنده ياد علي رامز در تمامي نمايش هاي کارگرداني شده توسط هادي مرزبان به عنوان بازيگر حضور داشته و بيش از 30 سال با گروه تئاتر «حرکت» همکاري مستمر داشته است.
طي تماس هايي که با خانواده زنده ياد علي رامز برقرار شد، مراسم تشييع و خاکسپاري اين هنرمند فقيد متعاقبا اعلام مي شود.
آخرين خبر درگذشت علي رامز را به خانواده اين هنرمند پيشکسوت و خانواده هنر تسليت مي گويد.
آخرين خبر
115

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۴۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی


به گزارش تابناک، حجت الاسلام محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر انقلاب از آیت الله محمدعلی گرامی در یکی از بیمارستان ها عیادت کرد.

آیت الله گرامی مدتی در بیمارستان بستری بود و روز گذشته ترخیص شد.

دیگر خبرها

  • خبرهایی از مهران مدیری، پریناز ایزدیار و لغو ۵ کنسرت
  • عکسی از عیادت رئیس دفتر رهبر انقلاب از آیت‌الله گرامی
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • متخصص بیمارستان شریعتی تهران خودکشی کرد
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • «زنده باد درخت» بر روی بیلبورد‌های پایتخت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما