Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی مؤمنه «حاجیه خانم کبری صالحی زارعی» مـادر بزرگوار «شهیدان معظم حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان» را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی به شرح زیر است:


انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر دقیقی کاشانیان

سلام علیکم
در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان معنوی و مشی متعالی، نشان افتخاری برای جمله مادران معزز شهداست.
درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم کبری صالحی زارعی» مـادر بزرگوار «شـهیدان مـعـظم حمید، مجید و مجتبی دقیقی کاشانیان» را به شـما خـانواده محترم تـسلیت عـرض می‌نمایم.
ازمنظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو درجات را برای ایشان مسألت دارم. امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت ربوبی گردند.


سید محمد علی شهیدی

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، متن پیام بدین شرح است:
«انالله و انا الیه راجعون چشم امید به بازگشت و بهبود استاد مسعود اسکویی داشتیم تا بار دیگر با صدای جادویی و سحرانگیز خود، گوش هایمان را بنوازد. در گفت و گو با استاد که روی تخت بیمارستان بود جز امید به آینده و انرژی فراوان شنیده نمی‌شد. دوست داشتیم خبرهای خوش موفقیت‌های جوانان‌مان در المپیک پیش رو و مسابقات جهانی را از زبان او بشنویم ولی در برابر تقدیر الهی چه می‌شود کرد. درگذشت استاد مسعود اسکویی را به خانواده، دوستان و اهالی رادیو تسلیت گفته و برای آنان صبر الهی و برای آن مرد محترم و باوقار، رحمت الهی مسئلت می‌کنم.

پیمان جبلی

رئیس سازمان صدا و سیما

دیگر خبرها

  • باید هرکس، وظیفه خود را بداند و به آن عمل کند
  • دادستان کل کشور: لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • نظارت هوشمند لازمه فسادزدایی است
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • لازمه فسادزدایی نظارت هوشمند است
  • خانه مادر شهیدی که دیوارهایش مزین به عکس شهدا است
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس