Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان - ایرنا - سخنگوی شورای نگهبان با گرامیداشت حماسه 9 دی سال 1388 گفت: 9 دی پاسخی به نادیده گرفتن حقوق مردم و هنجارشکنی برخی افراد ساده لوح و زیاده طلب بود.

به گزارش ایرنا عباسعلی کدخدایی جمعه در گفت و گو با خبرنگاران در یادمان شهدای گمنام شلمچه اظهار کرد:9دی حماسه ای بود که مردم به صورت خودجوش آن را خلق کردند بدون اینکه دولت و حکومت در آن نقشی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی حماسه 9 دی را پاسخی کوبنده مردم به هنجارشکنی برخی برخلاف قانون اساسی کشور توصیف کرد و بیان داشت:این افراد تلاش داشتند افتخارات جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کنند.
کدخدایی گفت:9دی باطل کردن سحر و پایان بخشیدن به فتنه سال 88 بود که با طراحی دشمن و ساده لوحی برخی افراد در داخل کشور شکل گرفت.
وی افزود: نقش مردم در همه حوادثی که در تاریخ انقلاب اسلامی ما اتفاق افتاده، یک نقش برجسته بوده چون انقلاب اسلامی با پشتیبانی مردم شکل گرفت و در خلق حماسه 9 دی نیز نقش مردم نقشی بی بدیل بود.
سخنگوی شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه های رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد:حضور در مناطق عملیاتی خوزستان یادآور خاطرات دوران هشت سال دفاع مقدس است.
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان روز پنجشنبه وارد خوزستان شد و در جمع شماری از استادان بسیجی دانشگاه های خوزستان در ساختمان دفتر شورای نگهبان و هیات نظارت بر انتخابات خوزستان در اهواز سخنرانی کرد.
3015/7165/ 6037
خبرنگار: عدنان جواهری ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۱۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد

به گزارش تابناک، نخستین نشست خبری هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۳ امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با حضور خبرنگاران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اطلاعیه جدید درباره دلایل ردصلاحیت روحانی
  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • (ویدیو) واکنش سخنگوی شورای نگهبان به گفته‌های حسن روحانی
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان آغاز شد
  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند