Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته یزد افزود: مردم قهرمان ایران در نهم دی ماه 1388 حماسه ای بزرگ در دفاع از نظام ، انقلاب اسلامی و میثاق با ولایت آفریدند.
وی ادامه داد: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب مقدس اسلامی ما ، روزی بزرگ ، تاریخی و همیشه ماندگار است و باید با حضور همگان برای نشان دادن تداوم همبستگی با ارزش های دینی و انقلابی پرصلابت برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه یزد افزود: مردم شجاع ایران در نهم دی ماه نشان دادند که دست از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بر نمی دارند و تا پای جان مدافع نظام ولایی و انقلابی خود هستند و در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.
ناصری یزدی تصریح کرد: استکبار جهانی همواره در قالب فعالیت ها و توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به اصل نظام اسلامی است و فتنه انگیزی محور کارهای اوست که بینش و بصیرت طلب می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: از توطئه های کنونی دشمنان ، استفاده از فضای مجازی و فعالیت های فرهنگی علیه اصل نظام و به خصوص جوانان است که باید مردم و مسوولان هوشیار باشند.
ناصری یزدی تصریح کرد: مسوولان اجرایی باید برای مقابله و پیشگیری از آسیب های فضای مجازی اقدام کنند و با وحدت و همدلی از توطئه های دشمنان در ابعاد مختلف جلوگیری نمایند.
وی به سخنان مقام معظم رهبری و نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: راه عزت و اقتدار کشور ما در گرو ولایتمداری و عمل به توصیه های معظم له است و باید مسوولان به آن عمل کنند.
امام جمعه یزد به اهمیت رسیدگی به مشکلات جامعه و مردم توسط مسولان اجرایی تاکید کرد و افزود: با برنامه ریزی و همدلی می توان بر مسائل و مشکلات پیروز شد و به موفقیت رسید.
ناصری یزدی گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی از اهم مسائلی است که باید در جامعه و توسط مسوولان دستگاه های مختلف پیگیری شود و همه باید وظایف خود را برای اجرایی شدن آن انجام دهند.
وی همچنین سالروز رحلت جانسوز کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را گرامی داشت و در خصوص مناقب و فضائل ایشان مطالبی بیان کرد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۱۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند

حجت الاسلام  اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر پاک شهید محمد شفیع فیضی زاده، اظهار کرد: شهدا کسانی هستند که جان خود را با خدا معامله می‌کنند و رضوان و رضای الهی را کسب می‌کنند و این در حالی است انسان‌ها از درک مقام‌های شهدا عاجز هستند.

وی با بیان اینکه همانگونه که قرآن کریم می‌فرماید شهدا زنده هستند و در نزد خداوند متعال روزی دارند، ابراز کرد: شهدا نائل شدن به مقام شهادت را برای خود فضل الهی می‌پندارند و مقام شهادت مقامی است که برای هر کسی دست یافتنی نیست.

امام جمعه ایلام یادآور شد: انسانی که از محبت دنیا و مال دنیا دل بکند، می‌تواند به مقام شهادت برسد و لذتی که در شهادت می‌بیند موجب می‌شود که به مقام شهادت نائل شود.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه ۴۱ سال انتظار برای پیدا شدن پیکر پاک این شهید، برای خانواده این شهید بسیار سخت است، گفت: ادامه راه شهدا دینی است که امروز برعهده ماست و اگر امروز جمهوری اسلامی، پایگاه‌های هوایی و جاسوسی اسرائیل را در عملیات وعده صادق هدف قرار می‌دهد و آنها جرأت عکس‌العمل ندارند، به برکت خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان در برابر اقتدار جبهه مقاومت و نظام و انقلاب اسلامی مرعوب شده‌اند، بیان کرد: امروز دشمن در تلاش است که از طریق جنگ نرم، باور‌های مردم و جونان ما را تحت تاثیر قرار داده و مهندسی کند.

امام جمه ایلام با بیان اینکه عملیات وعده صادق برای هر ایران مایه افتخار است، اظهار کرد: دشمن امروز نمی‌تواند در برابر تربیت یافتگان راه و مکتب شهدا مقاومت کند و مردم ما مردمی قدردانی هستند و باید قدر شهدا را بدانیم.

مراسم بزرگداشت بازگشت پیکر شهید والامقام شهید محمدشفیع فیضی زاده پس از ۴۱ سال غربت که به تازگی تفحص شده در مسجد النبی (ص) شهر ایلام با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند