Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- دبیر هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان شمالی از کسب دو مدال نقره توسط بازیکنان استان در نخستین دوره بازی‌های کشوری بیماران مبتلابه ام‌اس خبر داد.

امان‌الله مغنیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم خراسان شمالی در رنکینگ کشوری شطرنج جایگاه سوم را به دست آورد.

مغنیان افزود: در رشته شطرنج بانوان، نسیم نادری عنوان دوم را کسب کرد و صاحب مدال نقره شد و در دارت، حسین رستمیان نیز جایگاه دوم کشوری را تصاحب و نقره گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی نخستین دوره بازی‌های کشوری بیماران مبتلابه ام‌اس در توسکستان گرگان از دوم دی‌ماه آغاز و تا چهارم ادامه یافت.

 دبیر هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان تصریح کرد: ۱۶۵ ورزشکار از ۱۷ استان کشور در دو رشته دارت و شطرنج و در دو بخش آقایان و بانوان در این رقابت‌ها حضور داشتند که خراسان شمالی نیز با ۶ شرکت‌کننده، چهار خانم و دو آقا، به این بازی‌ها اعزام شد.

به گفته وی نسیم نادری و زهرا حیدریان، انسیه بوستانی و اعظم سلیمی به‌عنوان بانوان نماینده خراسان شمالی در این بازی‌ها به ترتیب در دو رشته شطرنج و دارت، حسین رستمیان و حسین شکاری نیز به‌عنوان نمایندگان استان در رشته دارت آقایان حضور داشتند.

وی بیان کرد: خراسان شمالی در رنکینگ کشوری در رشته شطرنج عنوان سومی را کسب کرد و کاپ سومی کشور را بالای سر برد و بعد از استان‌های تهران و اصفهان قرار گرفت.

مغنیان میزبانی گرگان را خوب توصیف کرد و افزود: نسبت به دیگر مسابقات ازلحاظ پذیرایی و اسکان و موارد دیگر شرایط خوبی وجود داشت اما با توجه به اینکه دوره اول بازی‌ها بود هیچ شناختی از حریفان خود نداشتیم و درواقع برنامه‌ریزی خاصی نداشتیم و قطعاً در مسابقات بعدی با شناخت بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر حضور خواهیم یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، امان‌الله مغنیان، دبیر هیئت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا استان به‌عنوان مربی و سرپرست، تیم اعزامی استان را در این بازی‌ها همراهی کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی

دریافت 32 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم بجنورد در حمایت از فراجا در اجرای طرح نور تجمع حمایتی برگزار کردند.

کد خبر 6099843

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی سطح نارنجی در خراسان شمالی صادر شد
  • هشدار نسبت به نبود دارو‌های بیماران پیوند کبد/ «فیبرینوژن» و «بازیلیکسیمب» موجود نیست
  • کمک کمیته امداد خراسان شمالی به بیماران خاص
  • تجمع مردمی حمایت از اجرای طرح نور در مرکز خراسان شمالی
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • لزوم توجه سیاست‌گذاران به انگیزه ماندگاری پزشکان
  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • حسینی: والیبال ایران باید از جایگاه جهانی خود دفاع کند
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • هوش مصنوعی یک ابزار کمکی است و جایگزین پزشک نمی شود