Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس اتحادیه زنبور داران استان سمنان گفت : نیمی از ملکه های زنبور عسل کشور در این مرکز پرورش داده می شود .
پرورش نسل جدید ملکه های زنبور عسل با نژادهای مختلف هم در دستور کار این مرکز است.
باقرپور افزود : سالانه بیش از 15 هزار ملکه زنبور عسل  ، 25 کیلوگرم ژل رویال ، 20 تن عسل و یک تن گرده گل در این مرکز تولید می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تولید 10 نوع عسل از گیاهان مختلف، بسته بندی عسل و فرآوری آن وکارگاه تصفیه عسل از دیگر فعالیتهای این مرکز است.
سالانه 100 تن عسل از 10 هزار کلنی در شهرستان دامغان تولید می شود.
ملکه های زنبور عسل تولیدی این مرکز به اتحادیه زنبور داران ایران برای توزیع بین دیگر زنبور داران کشور ارسال می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت مبهم کیت میدلتون؛ آیا هسته مرکزی قدرت در انگلیس نیازمند یک قربانی است؟ 

کیت میدلتون عروس پادشاه انگلیس آخرین بار چهارم دیماه ۱۴۰۲ به همراه دیگر اعضای خانواده سلطنتی بریتانیا و هنگام خروج از کلیسای ساندرینگهام در انظار عمومی دیده شد. 

عروس پادشاه در روز جشن کریسمس کاملا سالم و سرحال به نظر می‌آمد، اما به فاصله کوتاهی در اواسط ژانویه اعلام شد که او و پادشاه چارلز برای عمل جراحی تقریبا همزمان در بیمارستان بستری شدند. 

کاخ باکینگهام در ابتدا طی یک بیانیه اعلام کرد که چارلز سوم به دلیل بزرگ شدن پروستات تحت درمان قرار می‌گیرد، هر چند بعد مشخص شد که موضوع بیماری پادشاه انگلیس حادتر است و او مبتلا به سرطان شده است هرچند در مورد نوع سرطان وی مطلبی گفته نشد. در عین حال در مورد جزئیات و علت اصلی جراحی کیت میدلتون سانسور شدیدی بر رسانه‌های انگلیس حاکم شد تا جایی که فقط گفته شد که موضع عمل جراحی شکم وی بوده است.

نکته قابل تأمل دیگر اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کردند که رفتار پرنس ویلیام ولیعهد انگلیس با همسرش کیت میدلتون بشدت سرد و از روی بی‌میلی بوده است. ویلیام تنها یک بار در راه بازگشت از بیمارستان و عیادت کیت میدلتون دیده شد.

نکته شائبه برانگیز دیگر اینکه هیچ‌کس عروس پادشاه را هنگام خروج از بیمارستان ندید و تنها تصاویری از عبور چند خودرو مشکی از بیمارستان به خارج از آن ضبط شد.

پس از گرم شدن بازار شایعه‌ها، گذشت ۷۵ روز از سانسور تصویری کیت میدلتون، خانواده سلطنتی تصویری از خانم کیت به همراه سه فرزندش را در حساب‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند که بسبب افشای فریبکارانه بودن آن از سوی رسانه‌ها بسرعت حذف شد.

اینکه چرا راز بیماری خانواده سلطنتی فاش نمی‌شود، یک علت کلیدی دارد؛ هیچ کسی دوست ندارد که جان خود را سر چنین موضوع بی‌اهمیتی فدا کند. چنانکه پرستار نگون‌بخت عروس ملکه جان خود را بر سر همین ماجرا از دست داد.

آذر ماه سال ۱۳۹۱ هنگامی که کیت میدلتون، عروس باردار ملکه انگلیس در بیمارستان کینگ ادوارد بستری شد، دومجری برنامه رادیویی از استرالیا با جاسینتا سرپرستار هندی‌تبار عروس ملکه الیزابت بیمارستان تماس گرفتند و با تقلید صدای ملکه و پرنس چارلز، خواستار ارائه اطلاعات پزشکی کیت میدلتون شدند. پرستار بیچاره بی خبر از همه جا ضمن ارائه جزئیاتی از اطلاعات پزشکی عروس ملکه، اعلام کرد آب بدن وی کم شده بود و ملکه و پرنس چارلز می‌توانند برای ملاقات با عروس عزیز خود به بیمارستان تشریف بیاورند.

دو روز پس از آنکه رسانه‌های انگلیس اعلام کردند تماس با بیمارستان کینگ ادوارد یک حقه رادیویی بوده است، جسد جاسینتا در آپارتمانش پیدا شد. البته پلیس انگلیس ادعا کرد که علت مرگ جاسینتا که دارای همسر و دو فرزند خردسال بود، خودکشی است، اما همچنان هیچ یک از اعضای خانواده جاسینتا فکر نمی‌کنند که وی خودکشی کرده باشد.

کارگران خانواده سلطنتی و حتی خبرنگاران تجربه پرستار عروس سلطنتی را با چشم خود دیده‌اند و مایل نیستند آنچه بر سر او آمد تکرار کنند.
اینکه نوع سرطان پادشاه انگلیس چیست و تا چه حد جدی است، چرا او و عروسش به طور همزمان بستری و ترخیص شدند، چرا پرنس ویلیام بیماری همسرش را مهم نمی‌داند، و اینکه آیا کیت میدلتون بخاطر عبور از خطوط قرمز سلطنتی در آستانه حذف شدن است، همگی سؤالاتی هستند که رسانه‌های انگلیس از جمله بی‌بی‌سی فارسی پاسخی به آن نخواهند داد.

اما در کنار این سوالات، ابهامات دیگری مطرح می‌شود که پاسخ به آنها مهم‌تر است: اینکه برجسته‌سازی موضوع سلامتی کیت میدلتون، با هدف پنهان‌کاری و برای سانسور یک رسوایی کلان سیاسی-امنیتی در بریتانیا است؟ و یا اینکه منازعات خانواده سلطنتی وارد مرحله‌ای شده که از نگاه هسته مرکزی قدرت در انگلیس، نیازمند یک قربانی است؟ 

نباید فراموش نکرد که چندسال قبل دونالد ترامپ در جایگاه رئیس جمهور آمریکا، خطاب به مگان مرکل عروس کوچک و یاغی ملکه الیزابت، وی را ملکه آینده انگلیس خواند.

منبع:فارس

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • سرنوشت مبهم کیت میدلتون؛ آیا هسته مرکزی قدرت در انگلیس نیازمند یک قربانی است؟ 
  • واژگونی پراید در محور داران - فریدون‌ شهر با ۶ مصدوم
  • مجموعه ورزشی امیریه آماده استقبال از مهمانان نوروزی در اصفهان
  • قرارداد توسعه میادین نفتی سالانه ۱۵ میلیارد دلار عواید خواهد داشت
  • ضیافت افطارمراجعین و همراهان بیمار در بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • تولید سالانه بیش از ۴۱ هزار تن محصولات گلخانه‌ای در استان همدان
  • درخواست سالانه ۵۰۰ هزار پرونده گواهی انحصار وراثت
  • (ویدئو) حمله زنبور‌ها وسط مسابقه حساس تنیس!
  • تولید سالانه ۲۰۰ کیلوگرم طلا در کارخانه‌ی فراوری ِ معدن ِ طلای هیرد
  • تولید اولین ترانسفورماتور کوره قوس الکتریکی برای صنایع فروسیلیس کشور در سمنان