Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ امام جمعه کرمانشاه ۹ دی را روز حماسه ملت ایران دانست و گفت: مردم در این روز با بصیرت خود توانستند جوابی دندان شکن به دشمنان بدهند.

آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه امروز با تسلیت وفات حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) گفت: این بانوی بزرگوار الگویی کامل برای بانوان جامعه اسلامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ۹ دی را روز حماسه ملت ایران بر شمرد و گفت: مردم ایران مردمی بیدار، با بصیرت و هوشیار هستند که جانانه و خودجوش توانستند جوابی دندان شکن به دشمنان بدهند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: وحدت و بصیرت مردم انقلابی در ۹ دی ماه سال ۸۸ باید تبیین شود تا جوانان و نوجوانان بدانند مردم به پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت می‌کنند.

آیت الله علما افزود: مردم نباید به شایعات فضای مجازی توجه کنند و فریب نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را بخورند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری گفت: نقد منصفانه ارزشمند است، ولی زیر سؤال بردن نظام ممنوع، چرا که برای استقرار نظام جمهوری اسلامی خون‌های بسیاری ریخته شده است.

 

انتهای پیام/ز


نقد منصفانه ارزشمند است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ شوال سالروز شهادت امام صادق(علیه السلام) مراسم سوگواری آن حضرت توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و هیات انصارالشهدا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت در مسجد جامع خرمشهر این‌موزه برگزار می شود.

برنامه مذکور روز جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد جامع موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی برگزار می شود.

کد خبر 6093244 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است