Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در مرور رویدادهای فوتبال قاره کهن در سال ۲۰۱۷، به افتخارات دو نماینده از فوتبال ایران اشاره کرده است. ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ ورزشی فوتبال ایران ورزش جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به مناسبت پایان سال 2017، پایگاه خبری AFC در گزارشی به مرور رویدادهای فوتبال قاره آسیا در هر یک از ماه‌های این سال که تنها یک روز به پایان آن باقی مانده پرداخته و اتفاقات مهمی که در سه ماه آوریل، می و ژوئن رخ داده را زیر ذره‌بین برده که دو مورد آن مربوط به افتخارآفرینی تیم‌های ایرانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC درباره رویدادهای فوتبال آسیا در ماه می نوشته است: در ماه می، جام ملت‌های فوتسال زیر 20 سال آسیا در بانکوک برگزار شد تا استعدادهای فوتسال 21 کشور دنیا گرد هم آیند. ملی‌پوشان ایران هم در این تورنمنت طبق انتظاری که از آنها به عنوان یکی از تیم‌های پیشروی فوتسال آسیا می‌رفت نتیجه گرفتند وقتی که با بردن تمام بازی‌های‌شان و 27 گل زده، از گروه D مقتدرانه صعود کردند. تیم ملی سپس در مراحل حذفی به ترتیب بر لبنان و تایلند میزبان غلبه کرد و در ادامه هم عراق را در بازی فینال با نتیجه 2 بر صفر شکست داد تا جام قهرمانی را تصاحب کند. توحید لطفی، کاپیتان ایران جایزه ارزشمندترین بازیکن تورنمنت را کسب کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه به بررسی‌ اتفاقات ماه ژوئن پرداخت و در آن بخش هم نوشته است: در ماه ژوئن هواداران فوتبال ایران دلیلی دیگر برای جشن گرفتن پیدا کردند و آن زمانی بود که سال خوب کشورشان با دومین صعود متوالی تیم ملی به جام جهانی فوتبال ادامه پیدا کرد. مردان کارلوس کی‌روش با کسب پیروزی 2 بر صفر در استادیوم آزادی، بعد از روسیه و برزیل سومین تیمی بودند که به مرحله نهایی جام جهانی راه پیدا کردند. گل دقیقه 19 سردار آزمون قفل دروازه‌ها را شکست و پس از او هم مهدی طارمی اختلاف را به دو برابر افزایش داد. با این پیروزی، ایران برای پنجمین بار به جام جهانی صعود کرد و این در حالی بود که هنوز دو دور به پایان بازی‌های مرحله انتخابی باقی مانده و دروازه ایران هنوز باز نشده بود.

انتهای پیام/

R1015163/P1015135/S28,3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط AFC تیم ملی فوتبال ایران

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۲۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا

سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا اوایل تیر ماه ۱۴۰۳ در عربستان برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، ویندزور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال کشورمان از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران به شرح زیر جهت حضور در این سمینار دعوت کرد: امیر عرب‌براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فرد و مرتضی منصوریان.

لازم به توضیح است، سمینار فوق از 24 تا 28 ژوئن 2024 (4 تا 8 تیر ماه 1403) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سمینار بررسی عملکرد مربیان و مدیران جام ملت‌ها برگزار شد
  • قالیباف: حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • حضور هلال احمر از سیل دشتیاری تا جنگ غزه مایه افتخار است
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات