Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار حاجی محمدی فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت : حماسه ماندگار یوم‌ الله نهم دی ‌ماه بی ‌نظیرترین حرکت خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرین دیگری ازبصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه افتخارهای تاریخ مبارزه های مردم فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حاجی محمدی فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: حماسه ماندگار یوم‌ الله نهم دی ‌ماه بی ‌نظیرترین حرکت خودجوش مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت و صیانت از نظام مقدس اسلامی بود که برگ زرین دیگری ازبصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی را در صحیفه افتخارهای تاریخ مبارزه های مردم فهیم و زمان‌شناس ایران اسلامی رقم زد.

وی افزود :حماسه بی ‌بدیل یوم‌الله نهم دی ‌ماه سال 1388 نماد عینی تجلی دست قدرت الهی، حرکت عظیم و توفنده‌ای باانگیزه کاملا خدایی و روز نمایش حضور پرشور و عاشورایی امت ولایتمدار در عرصه مجاهدت فداکارانه، روز نَه گفتن ملت همیشه حاضر در صحنه ایران به سران نگون‌بخت داخلی فتنه و اربابانشان اعم از نظام سلطه و استکبار و آری مجدد گفتن به نظام دینی بود.

وی ادامه داد : حماسه نهم دی ماه بیعتی دوباره با آرمان‌های والای احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی(ره) و قافله سالار بصیرت، امام المسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله‌العالی» بود. 

سرهنگ حاجی محمدی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ و زنده نگه‌داشتن یوم الله 9 دی با هدف تداوم روحیه انقلابی و فتنه ‌ستیزی وظیفه دینی و انقلابی همگان است لذا در همین رابطه آحاد امت سلحشور و دانش‌آموخته مکتب انسان‌ساز غدیر و عاشورا را به حضور پرشور در تجمع باشکوه و مراسم نه دی دعوت کرده و اداء ‌دین نشات گرفته از باورهای دینی و انقلابی در این مقطع حساس را انتظار دارد.

 

خبرنگار بسیجی : فلاحتکار

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۱۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی

مالک رحمتی با تاکید بر اینکه اعتقاد به خداوند متعال و تاکید بر خدا محوری، اعتماد به نقش مردم و تبعیت از ولایت فقیه سه رکن اصلی حضور مردم در انقلاب اسلامی است گفت: این موارد مهم باعث رشد و توسعه می‌شود و اگرکوتاهی در این موارداتفاق بیفتد حتما دچار خلل خواهیم شد.

وی با تاکید اینکه درهر بخشی از نظام مدیریتی با هر نسبت محتوایی نیازمند اتحاد و انسجام مدیریتی هستیم تا در استان برنامه‌ها به سر منزل مقصود برسد اظهار داشت: شما با برنامه ریزی‌ها می‌توانید به آرمان‌ها برسید و مردم کیفیت و کمیت این تلاش‌ها را ببینند.

وی تصریح کرد: دغدغه و مطالبه بنده چندین موضوع است، اساسا انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای ما بدنبال این بودند که کردم به سرنوشت خود حاکم باشند و اراده مردم در چارچوب انتخابات به همه شئونات کشور ساری وجاری شود.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: باید از این مهم صیانت کنیم و بهترین مسیر صیانت از آن عملکرد مدیران است که از بستر مردم سالاری دینی خارج می‌شوند و باید به این ملت خدمت کنند.

معاون امور عمرانی استاندارهم گفت: شورا‌ها نماد مردم سالاری دینی و تحقق اراده مردم در جهت مدیریت شهریاست و با امیدواری به سمت امید مردم و توسعه شهر‌ها در حال حرکت هستیم.

ذاکری  با بیان اینکه از شورا‌ها انتظار می‌رود در جهت اجرای قانون از شهرداران و دهیاران پیگیری کنند افزود: اگربخواهیم استانی توسعه یافته و رو به جلو داشته باشیم باید حرکت‌ها و فعالیت‌های ما بر بستر سامانه‌ها باشد تااز بسیاری از فساد‌های اداری کاسته شود.

 رییس شورای اسلامی استان هم گفت: انقلاب ما انقلابی مردمی بود که بعد از ان طبق فرمان امام راحل ایین نامه اجرایی شورا‌ها تهیه و تصویب گردید تا برای اداره امور شهر و روستا شورا‌ها تشکیل شوند که با هدف رفع تمامی مشکلات مردم و بررسی ان‌ها نارسایی‌ها در بخش‌های مختلف توسط شورا‌ها بررسی و راهکار ارایه شود.

دبیری افزود: شورا‌ها در این مدت سیر تکاملی را طی کرده و به بلوغ کافی رسیدند و مورد حمایت مردم قرار گرفتند، اما بایدانتظارات مردم را برطرف کنند و تلاش کنند برنامه ریزی لازم با کمترین خطا راانجام دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • حرکت خودجوش دانشگاهیان دربرابر جنایات اسرائیل معادل را عوض می کند
  • حماسه باشکوهی که شهید شیرودی رقم زد/در حد امکان وامدار تاریخ بودم
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است