Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه لرستان گفت: حل مشکل اشتغال استان با استفاده از فناوری و مهارت‌آفرینی انجام شود.

دکتر خسرو عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بین جامعه(بخش اجرایی و خصوصی) و دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی گسستی وجود دارد.

وی اضافه کرد: البته اعضای هیأت علمی باید برای بخش اجرایی حرفی داشته باشند که آنها در مورد رفع مشکلات‌شان از دانشگاه کمک بخواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عزیزی ادامه داد: در دانشگاه لرستان دفتر ارتباط با جامعه و صنعت به مدیریت در تشکیلات ارتقاء یافته و تفاهم‌نامه‌هایی نیز عملیاتی شده است.

رئیس دانشگاه لرستان بیان کرد: در این راستا گروه علوم دام، کشاورزی و دامپزشکی این دانشگاه با شرکت کشت و صنعت خرم‌آباد و گروه پلیمر نیز با شرکت پتروشیمی لرستان قراردادهایی را منعقد کرده است.

وی اظهار کرد: همچنین 15 نفر از اعضای هیأت علمی پتروشیمی با استقبال پالایشگاه استان ایلام مواجه شدند و همکاری دارند تا از ظرفیت و پتانسیل هیأت علمی دانشگاه لرستان بهره ببرد.

عزیزی با بیان اینکه گسستی که وجود دارد باید با همکاری دوجانبه حل شود و دانشجوی با مهارت تربیت کنیم، افزود: آمادگی داریم هزینه کارشناس تقبل کنیم تا به دانشجویان در قالب کارآموزی مهارت لازم داده شود.

رئیس دانشگاه لرستان از دانشجوی مقطع دکتری به عنوان سرمایه‌ای عظیم و ارزان یاد کرد و با بیان اینکه بخش خصوصی می‌تواند از این ظرفیت بهره ببرد، گفت: تلاش‌مان این است که در کارگروه پژوهش، فناوری و نوآوری استان بتوانیم با استفاده از فناوری و مهارت‌آفرینی مسأله اشتغال استان را حل کنیم.

وی تاکید کرد: باید پایان‌نامه‌های مقطع تحصیلات تکمیلی را به سمت تقاضامحور پیش ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۴۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی

رئیس دانشگاه تهران با صدور احکامی همسر رئیس‌جمهور و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور را به‌عنوان عضو هیأت اجرایی جذب دانشکده خانواده این دانشگاه منصوب کرد.

به گزارش مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیأت علمی و عضو هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی‌کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رئیس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رئیس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری‌های میان رشته‌ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

دیگر خبرها

  • همسر ابراهیم رئیسی و انسیه خرعلی از یکجا پُست جدید گرفتند
  • همسر رئیسی پُست جدید گرفت
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • همسر ابراهیم رئیسی پُست جدید گرفت+جزئیات
  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی