Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت که این تیم هنوز در جمع سه تیم برتر لیگ حضور دارد و نتایج نه‌چندان مطلوب جمی‌ها اتفاق خاصی را رقم نزده است. ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات

حسین پورامینی در مورد دیدار پارس جنوبی مقابل پیکان که به نتیجه تساوی یک - یک انجامید، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: در این مسابقه بسیار عالی کار کردیم و دو سه موقعیت خوب هم ایجاد کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان هم میزبان بود و نمی‌خواست در این بازی شکست بخورد. طبیعی بود که این تیم در نیمه دوم فشار بیاورد و ما هم کمی عقب‌نشینی کردیم.

وی با گلایه از عملکرد حمید حاج‌ملک، داور مسابقه پیکان - پارس جنوبی اظهار داشت: متأسفانه پیش از به ثمر رسیدن گل پیکان، داور خطای تیم حریف را اعلام نکرد. من نمی‌گویم که این اشتباه عمداً رخ داده است، اما بازیکن پیکان پشت محوطه جریمه روی بازیکن ما مرتکب خطا شد.

هافبک تیم پارس جنوبی در مورد روند نه چندان مطلوب این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: در هفته‌های ابتدایی نیم‌فصل اول همه می‌گفتند پیروزی‌های ما اتفاقی است. حدود 12 هفته در صدر جدول حضور داشتیم. الان هم اتفاق خاصی نیفتاده و در جمع سه تیم برتر لیگ حضور داریم. تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده، قرار نیست قهرمان شود و توقعات نباید از ما بالا باشد.

پورامینی با بیان اینکه پارس جنوبی تلاش می‌کند در سال اول حضور در لیگ برتر به جایگاه خوبی برسد، خاطرنشان کرد: با شناختی که از تارتار و بازیکنان تیم دارم، مطمئن باشید تیم به روند خوب گذشته بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

R1402/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر (جام خلیج فارس) پارس جنوبی‌جم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۴۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد

تیم بسکتبال طبیعت تهران با درخشش ستاره آمریکایی خود، بازی نخستش در نیمه‌نهایی لیگ برتر را برد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز(شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی طبیعت به پایان رسید.

نخستین بازی این سری در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران شاهین‌طبع به عنوان میهمان، موفق شدند با نتیجه ۷۴ - ۸۴ مقابل شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، به پیروزی دست یافته و یک بر صفر سری را پیش بیفتند.

به‌جز کوارتر دوم که با پیروزی ۲۱ - ۱۴ ذوب‌آهن به پایان رسید، در کوارترهای اول، سوم و چهارم این تیم طبیعت تهران بود که به ترتیب با نتایج ۱۷-۱۹، ۱۵-۲۵ و ۲۱-۲۶ به برتری رسید تا در مجموع با ۱۰ امتیازی برتری، نخستین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

همانند سایر بازی‌های تیم طبیعت تهران در پلی‌آف لیگ برتر ایران، «جردن استیونس» پوینت گارد آمریکایی تیم طبیعت با کسب ۴۱ امتیاز، تاثیرگذارین بازیکن زمین بود و ستاره این دیدار حساس شد. 

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

بازی دوم این دو تیم نیز روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان