Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز آذربایجان غربی ،استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که نهم دی ماه روز حماسه ملت بزرگ ملت ایران اسلامی است گفت: روز بزرگ نهم دی ماه روز استکبار ستیزی و بیزاری امت از فتنه گران و آشوبگران روز عاشورای حسینی است.
حجت الاسلام والمسلمین شریعتی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی چهل سال است که در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند اما بصیرت امت اسلامی اجازه این کار را به آنان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از سنت های حتمی الهی از بین رفتن باطل و استواری و پابرجایی حق است که ما در دوره های مختلف انقلاب از جمله هشت سال دفاع مقدس در قضیه طبس و فتنه سال 88 این موضوع را دیدیم.
این استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد : مبارزه با استکبار و ایستادگی در برابر آنها خصوصا آمریکا دستور قرآن و از آداب دین مبین اسلام است و وعده قرآن نیز همین است که حزب ا.. غالب و پیروز خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین شریعتی با اشاره به این که دشمنان انقلاب با مردمی که شهادت را عین زندگانی می دانند نمی توانند مقابله کنند گفت: تا ملت بزرگ ایران اسلامی در صحنه هستند و تا رهبری فرزانه و بصیر همچون رهبر معظم انقلاب سکاندار کشتی انقلاب است دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
حجت الاسلام والمسلمین شریعتی ادامه داد: ایمان و تقوای ملت بزرگ ایران باعث بصیرت آنان است و سیاست ما عین دیانت ماست.
اوتاکید کرد: دولتمردان باید بیش از پیش گوش به فرمان رهبری انقلاب باشند و در خدمت به مردم از هیچ کاری دریغ نکنند چرا که مردم ولی نعمت ما هستند.
وی ادامه داد: به گفته بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ملاک ، وضع فعلی افراد است و این که افرادی قبلا انقلابی بودند و امروز عوض شدند دیگر در خط ولایت و انقلاب نیستند.

                                                  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۵۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه کارگری افزود: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیرو‌های متخصص است تصریح کرد: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

استاندار همدان گفت: عرصه جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران اسلامی نیست.

علیرضا قاسمی‌فرزاد گفت: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است از همین رو تبیین اقدامات و دستاورد‌های نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

در پایان تعدادی از نمایندگان کارگری و کارفرمایی به نگرانی‌ها و دغدغه‌های خود و مطالبات حوزه خود پرداختند که استاندار و معاون اقتصادی استاندار برای پیگیری مطالبات آنها اعلام آمادگی کردند.

در پایان این مراسم از آقای قیطاسی قوی‌ترین مرد ایران که خود را قوی‌ترین مرد کارگر ایران عنوان کرد، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • ۲۰ سال از درگذشت گل آقای ایران گذشت
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • خیزش بزرگ دانشجویان بیان انزجار از تحرکات حمایتی حاکمان امریکایی و اروپایی است
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است