Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ امید ذاکری گفت : دولت الکترونیک یعنی خدمات دهی و تبادل اطلاعات بصورت درون و برون سازمانی از طریق بهره گیری از ابزارهای مبتنی بر فناوری انجام می گیرد و به صورت ارتباط موثر و تاثیر متقابل میان دولت ، شهروندان و کارمندان می باشد.

وی افزود : فراهم آوردن محیط دیجیتالی برای ارائه اطلاعات ، صرفه جویی در هزینه ، بهینه سازی ارتباطات میان شهروندان و سازمان های دولتی ، بستر و فرآیند بدون کاغذ ، بهبود اطلاع رسانی و خدمات رسانی به موقع ، دقیق و کارآمد بطور شبانه روزی به شهروندان و افزایش سلامت اداری از اهداف اجرایی نمودن دولت الکترونیک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت : هموطنان می توانند با ارسال کلمه ی "منابع طبیعی" به شماره پیامکی 10008590 اطلاعات اداره کل از قبیل آدرس پستی ، کدپستی ، نمابر ، شماره تلفن و آدرس وب سایت را بر روی گوشی های همراه خود دریافت نمایند.

وی افزود : اقدام بعدی اداره کل با هدف برقراری ارتباط بهتر و بیشتر با ارباب رجوع راه اندازی سامانه USSD یا پنل مدیریت ارتباط با ارباب رجوع می باشد.

دکتر ذاکری گفت : این پنل در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری تا پایان دی ماه راه اندازی می شود و به اربابان رجوع این امکان را می دهد که بدون مراجعه حضوری و با شماره گیری #1504*2*6655* از امکاناتی از قبیل پیشنهادها و انتقادها ، نظر سنجی طرح تکریم ارباب رجوع در خصوص عملکرد ادارات ، آشنایی با واحدهای اداره کل و شرکت در مسابقات مناسبتی استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۶۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس


داوود عسکرپور در گفتگو با خبرنگار ایسنا از برگزاری دومین کارگروه منطقه‌ای ادارات کل ثبت اسناد و املاک و اوقاف و امور خیریه استان فارس در سال جاری خبر داد و گفت: در این نشست مباحثی پیرامون اختلافات اراضی بین منابع طبیعی و اوقاف فارس مطرح شد.

وی از رفع اختلاف و تعیین تکلیف ۳۰ پلاک از اراضی استان فارس به وسعت ۷۲۸ هکتار فی مابین منابع طبیعی و اوقاف و امور خیریه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: این اراضی که شامل اماکن مذهبی، اراضی زراعی و بافت مسکونی است، متعلق به شهرستان‌های ممسنی، رستم، مُهر، ارسنجان، فیروزآباد، بوانات و مرودشت است.

 معاون حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: در اجرای آئین‌نامه اجرایی ماده ۲۱ مصوب هیئت وزیران موضوع قانون ابطال این اراضی متعلق به رقبات موقوفه اعلام شد.

 عسکرپور تصریح کرد: دومین کارگروه ادارات کل ثبت و اوقاف و امور خییه استان فارس به میزبانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس و با حضور مدیران کل، روسا، معاونین و کارشناسان دودستگاه، ادارات نواحی شیراز و شهرستان‌های بیضاء و سپیدان برگزار شد.

 وی در پایان هدف از برگزاری این جلسات را بررسی عملکرد ادارات در خصوص صدور اسناد مالکیت موقوفات و تسهیل در امور ارباب رجوع عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • آبگیری سازه‌های آبخیزداری خراسان جنوبی در پی بارندگی
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • مهار سیلاب‌ با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر + فیلم
  • مهار ۸۰ درصد از سیلاب‌ها با اجرای طرح‌های آبخیزداری در فریدونشهر+ فیلم
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر