Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: کسب مدال های جهانی و آسیایی در این سه رشته دور از دسترس نیست و برای این مهم نیاز به حمایت وزارت ورزش و جوانان داریم.

«محسن رضوانی» روز شنبه بعد از انتخاب مجدد به عنوان رئیس فدراسیون در جمع خبرنگاران افزود: در رشته واترپلو این قابلیت ها وجود دارد که مانند والیبال به عناوین مختلف دست پیدا کنیم و در صدد هستیم با بکارگیری و جذب مربیان با دانش در کشور در دو رشته شنا و شیرجه نیز در آسیا و جهان درخشش داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: چنانچه وزارت ورزش نگاه ویژه ای به این رشته های پرمدال داشته باشد و حمایت های لازم را بعمل آورد، رسیدن به اهداف دور از دسترس نیست.
رضوانی در خصوص برنامه های فدراسیون در حوزه زنان نیز گفت: برای ارتقا سطح فنی در حوزه بانوان مشکل اصلی، سخت افزاری است که امیدوارم با سرمایه گذاری مناسب در این حوزه بتوانیم فرصت حضور بیشتر بانوان در این رشته را داشته باشیم.
وی اضافه کرد: به منظور توسعه ورزش بانوان با وزیر ورزش عراق تفاهمنامه ای امضا خواهیم کرد و برای میزبانی ایران در رشته های بانوان در تلاش هستیم ضمن ارتقا امکانات سخت افزاری در بعد قهرمانی نیز با جذب مربیان شاخص به ورزش بانوان کمک کنیم.
به گفته وی، در اکثر رشته های پایه، دولت به کمک فدراسیون های می آید و با سرمایه گذاری مناسب به توسعه و فراگیرتر شدن این رشته ها از جمله شنا کمک خواهد می کند.
رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو یادآور شد: به اهداف پیش بینی شده طی چهار سال گذشته نزدیک شده ایم و امیدوارم در دوره جدید نیز سرعت پیشرفت این سه رشته پایه سرعت بگیرد.
وی در خصوص قول کسب مدال در بازی های آسیایی عنوان کرد: هدف میان مدت فدراسیون دستیابی به مدال در رشته واترپلو است و در بلند مدت کسب مدال در شنا و شیرجه را هدف گذاری کرده ایم و در صورت حمایت از شنا، کسب مدال در بازی های آسیایی دور از دسترس نخواهد بود.
رضوانی خاطر نشان کرد: همانطور که برای واترپلو مربی با دانش خارجی جذب کرده ایم، برای رشته های شنا و شیرجه نیز مربی خوب خارجی جذب خواهیم کرد که البته در این خصوص به همفکری بیشتر با مربیان داخلی نیاز داریم و امیدوارم با کمک اعضای مجمع و وزارت ورزش به این هدف برسیم.
«محسن رضوانی» روز شنبه در مجمع انتخاباتی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با کسب 39 رای از مجموع 42 رای اخذ شده بار دیگر هدایت این فدراسیون را به عهده گرفت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**9144**1067**
خبرنگار: سعید قهرمانی انتشاردهنده:علی خورسندی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۷۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • مدال‌آوری دانشجویان دانشگاه کاشان در مسابقه ریاضی کشوری
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای