Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمن به دنبال طراحی فتنه‌ای پیچیده تر از سال 88 است تصریح کرد: فتنه جدید بر محور اقتصاد طراحی می‌شود و خشونت‌های سال 88 در آن دیده نشده و سبب ایجاد شک در مردم می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی صبح امروز در راهپیمایی مردم رشت در سالروز حماسه 9 دی در میدان شهدای سرپل ذهاب این شهر اظهار داشت: حضور مردم در روز 9 دی معجزه‌ای بود که نظام اسلامی را حفظ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه امروز عده‌ای تلاش می‌کنند فتنه 88 را دعوای انتخاباتی معرفی‌ کنند گفت: ملت ایران با ایستادگی در مقابل دشمنان و اصحاب داخلی آن از ولایت، انقلاب و اسلامیت نظام دفاع کرده و نقشه‌های آنان را نقش بر آب کرد.

مصلحی ضمن تشریح علل پرداختن هرساله به مسئله 9 دی عنوان داشت: انقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی همواره مورد توطئه‌های دشمنان قرار گرفته و تا زمانی که نظام اسلامی هسته مرکزی دشمن را هدف داده این تو‌طئه‌ها ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه کارشناسان سیاسی غربی به نابودی استکبار جهانی اعتراف کردند تصریح کرد: آمریکا به دنبال آن است تا با تشکیل گروه‌هایی مثل داعش، اسلام‌هراسی را در جهان رواج دهد اما این اقدام او سبب شده مردم، با تحقیق، اسلام واقعی را بشناسند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه انقلاب اسلامی فتنه‌هایی مانند منافقان را پشت سر گذاشته است خاطرنشان کرد: در فتنه سال 88 تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و جاسوسی جهان مانند MI6 CIA و موساد همکاری کردند تا نظام را سرنگون کنند.

مصلحی با اعلام اینکه مقام معظم رهبری جلساتی را با نمایندگان کاندیدای معترض انتخابات سال 88 برگزار کردند ابراز داشت: ما تصور می‌کردیم آن‌ها پس از خروج از آن جلسه دست از فتنه برمی‌دارند اما نفوذ دشمن در آن‌ها بالا بود.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری تاکید کرد: جای تاسف دارد که امروز افرادی که یک دهه یا دو دهه مسئول نظام بودند امروز نقش اپوزیسیون نظام را ایفا می‌کنند.

مصلحی با تاکید بر لزوم توجه بر مسئله نفوذ اعلام کرد: نفوذ هدفش آن است تا در میان مسئولان و مردم رسوخ کرده و محاسبات آن‌ها را نسبت به انقلاب اسلامی دچار اختلال کرده و در دل ‌آن‌ها تشکیک ایجاد کند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه تحریم‌ها به‌هیچ وجه نمی‌تواند باعث ایجاد خلل در مسیر نظام شوند اعلام کرد: امروز مسئولان نباید با اقتصادمقاومتی بازی کنند و اگر با جدیت به آن بپردازند مشکلات قابل حل است.

وی با اعلام اینکه به گفته مسئولان دولتی نقدینگی کشور در چندسال اخیر 5 برابر شده است گفت: امروز آقایان باید پاسخ دهند که با وجود این امکانات چرا اقدامی انجام نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال طراحی فتنه‌ای پیچیده تر از سال 88 است تصریح کرد: فتنه جدید بر محور اقتصاد طراحی می‌شود و خشونت‌های سال 88 در آن دیده نشده و سبب ایجاد شک در مردم می‌شود.

وزیر سابق اطلاعات با تاکید بر اینکه دشمن از یک سال و نیم قبل از انتخابات 88 به‌دنبال ایجاد فتنه بود افزود: دشمن در سال 88 با ارتباط‌گیری با رسانه‌هایی که اصلاح‌طلبی آمریکایی را دنبال می‌کنند به‌دنبال تحقق فتنه‌ای با خواسته‌های آمریکا بود.

مصلحی گفت: ملت ایران باید امروز با دقت، فضای مجازی را تحت نظر خود داشته باشد زیرا این فضا ابزاری برای پیشبرد طراحی‌های دشمن شده است.

وی با تاکید بر اینکه در سال 88 با بهره‌گیری از جوانان حزب‌اللهی موفق به خنثی‌سازی فتنه فضای مجازی شدیم خاطرنشان کرد: متاسفانه امروز افرادی با عدم اعتماد به نیروهای حزب اللهی سبب زمین خوردن جوانان انقلابی شدند.

مصلحی با اشاره به اقدامات سازمان جاسوسی MI6 در فتنه سال 88 افزود: کمیته صیانت از انتخابات 6 ماه قبل از انتخابات سال 88 رقم خورد و هدفشان این بود که در صورت پیروزی در انتخابات آن را به نام خود ثبت کنند و در صورت شکست در انتخابات، توهم تقلب را در ذهن‌ها ایجاد کنند.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به دستگیری چند مامور آمریکایی در خلیج فارس توسط نیروی دریایی ابراز داشت: آن‌ها بعد از دستگیری شلوارشان را خیس کرده بودند اما می‌بینیم دست پرورده انقلاب، فردی مانند شهید حججی است که در زمان اسارت خم به ابرو نیاورد.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه بسیاری از داعیه‌داران انقلاب اسلامی و تاثیرگذاران انقلاب در سال 88 تحت تاثیر دشمن بودند افزود: علت عدم همراهی این خواص با مردم، حقوق‌های نجومی و امثال آن بود که سبب می‌شد نتوانند در مقابل دشمن بایستند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با استفاده از عوامل داخلی اقدام به ایجاد فتنه می‌کند تصریح کرد: ملت باید همواره هوشیاری خود را حفظ کند و بداند حتی اگر عده‌ای به‌دنبال ایجاد معضل باشند، باز هم مشکلات با تدبیر مقام معظم رهبری برطرف می‌شود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یواس‌ای‌تودی، در پی تشدید اعتراضات دانشجویی در دانشگاه کلمبیا علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از غزه، «اریک آدامز» شهردار نیویورک با هشدار به معترضان گفت که «این وضعیت باید همین حالا تمام شود»!

پس از یک روز پرتنش در دانشگاه کلمبیا و تداوم اعتراضات گسترده و بی‌سابقه دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی، ده‌ها تن از نیروهای پلیس با گاز اشک‌آور به ساختمانی که دانشجویان معترض در آن تجمع کرده بودند، یورش برده و اقدام به بازداشت دانشجویان کردند.

پلیس محلی با خودروی زرهی برای ورود به ساختمان «همیلتون» دانشگاه کلمبیا، از یک پل مکانیکی استفاده کرد و از طریق پنجره وارد ساختمان شد. این در حالی بود که تعدادی از دانشجویان معترضان بیرون ساختمان با دستبند تحت‌الحفظ نیروهای پلیس بودند.

دانشجویان معترض شرایط را در ساختمان محل تجمع ملتهب توصیف کرده‌اند. محمد حمیدا، یکی از سازمان‌دهندگان اعتراضات در پیامی به خبرنگار «یواس‌ای تودی» حاضر در محل تنش، گفت که «در خوابگاه گیر افتاده‌ایم!» ویدئویی که در فضای مجازی دست به دست می‌شود، نیروهای پلیس را با نقاب و کلاه آهنی و باتوم به دست در حال سرکوب دانشجویان نشان می‌دهد!

همزمان با تشدید تنش‌ها، آدامز با صدور هشداری جدی گفت: دانشجویانی که در محوطه دانشگاه چادر زده و تحصن کرده‌اند، باید فوراً محوطه را ترک کنند. او در ادامه به والدین دانشجویان توصیه کرد تا فرزندان خود را مجاب به این کار کنند و مدعی شد که «بازیگران خارجی» اعتراضات حمایت از فلسطین را «هدایت» می‌کنند!

وی بدون اشاره به اعتراضات صلح‌آمیز اخیر در دانشگاه‌های سراسر آمریکا، مدعی شد: روزهاست که گفته‌ام آنچه باید اعتراضات صلح‌آمیز باشد، با دخالت فتنه‌گران بیرونی، منحرف شده است!

شهردار نیویورک که پیش از این، در نیروی پلیس عضویت داشت، خطاب به معترضان افزود: همین حالا از این وضعیت فاصله بگیرید. نمی‌توانیم منتظر بمانیم تا شرایط از این وخیم‌تر شود. ماجرا باید همین حالا تمام شود!

صدها دانشجوی حامی فلسطین، از چند روز پیش در دانشگاه‌های سراسر آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این باریکه، دست به اعتراض، تحصن و تجمع زده‌اند و با «چفیه» در گوشه‌وکنار محوطه دانشگاه‌ها تجمعات اعترضی برپا کرده و شعارهایی با مضمون «افشا! تحریم!» سر داده‌اند.

الجزیره پیشتر به نقل از رسانه‌های آمریکایی از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف دانشگاه کلمبیا واقع در ایالت نیویورک خبر داده بود. منابع خبری نیز حضور و استقرار گسترده و شدید پلیس در مجاورت دانشگاه کلمبیا را تائید کردند. همچنین گزارش‌هایی در دست است که نشان می‌دهد مدیریت دانشگاه کلمبیا از دانشجویان خواسته است تا برای امنیت خود در اماکن امن پناه بگیرند.

دانشجویان معترض دیروز اعلام کردند که با وجود این تهدیدها، چادرهای اعتراضی را جمع نخواهند کرد مگر آنکه مقامات دانشگاه سه خواسته آنها را برآورده کند: تحریم و عدم سرمایه گذاری در نهادهای صهیونیستی، شفافیت در امور مالی دانشگاه و ابقا و تبرئه اساتید و دانشجویایی که به دلیل شرکت در اعتراضات، اخراج شده‌اند.

کد خبر 6094051

دیگر خبرها

  • دشمن به دنبال بزرگنمایی مشکلات کارگران است
  • شهردار نیویورک: اعتراضات فتنه است و همین حالا باید جمع شود!
  • حسینیه امام خمینی(ره) حال و هوای کلاس درس گرفت
  • کره‌ جنوبی به دنبال عضویت در پیمان «آکوس»
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • چاپلوسی فرانسه برای تل آویو: به دنبال تحریم‌های جدید علیه ایران هستیم
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • دشمن در عرصه های مختلف ناکام مانده است
  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود