Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-کمپانی نایکی لباس‌های ورزشی پرو حجاب که مخصوص زنان ورزشکار مسلمان است وارد بازار کرد. پوشش‌های سر نایکی به قیمت ۲۵ پوند به فروش می‌رسند.

شرکت نایکی اولین لباس‌های ورزشی مخصوص زنان مسلمان را وارد بازار کرد. پیش از این، این شرکت اعلام کرده بود که لباس‌های مخصوص زنان با حجاب را طراحی می‌کند.

پوشش‌های سر نایکی به رنگ مشکی ساده هستند و قسمت عقب آنها بلند است و باعث می‌شود که پوشش بر روی سر باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال ۲۰۱۵ آمنا الحداد، کشتی‌گیر اماراتی اعلام کرد که لباس‌های محدودی برای پوشیدن دارد زیرا او با حجاب بود.

از آن سال به بعد شرکت نایکی به فکر تولید لباس‌های حجاب برای ورزشکاران زن مسلمان افتاد. الحداد اعلام کرده بود که مجبور است هر شب لباس خود را برای مسابقه روز بعد بشوید.

ابتهاج محمد، دیگر ورزشکار زن مسلمان با حجاب اهل آمریکا نیز اعلام کرده بود که گاهی با انتخاب لباس مشکل دارد. ضمنا گاهی اوقات پوشش سر او باعث می‌شود که صدای داوران را نشنود. از پوشش‌های سر نایکی، هوا به راحتی عبور می‌کند.

نایکی با شعار "ورزش برای همه " لباس‌های حجاب را تولید کرده است.

انتهای پیام

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!

سیدحیدر محمدی، رئیس سازمان غذا و دارو درباره رسیدگی به وضعیت حجاب در داروخانه‌ها گفت: سازمان غذا و دارو از نخستین مجموعه‌هایی بود که به موضوع رعایت پوشش ورود کرد و به همین دلیل اصول رعایت پوشش در داروخانه را ابلاغ کرد.

مهر در خبری نوشت: محمدی ادامه داد: اگرچه اصول مربوط به پوشش در داروخانه‌ها ابلاغ شده اما ناهنجاری‌هایی در این زمینه گزارش می‌شود. موضوع رعایت هنجارها جزو مواردی است که در مواردی مانند سهمیه داروخانه‌ها نقش دارد. اگر یک داروخانه نسبت به رعایت هنجارها اقدام نکند، در وهله نخست تذکر داده می‌شود و اگر تذکر تأثیری نداشته باشد موارد بازدارنده در خصوص داروخانه متخلف اجرا می‌شود. اگر موارد بازدارنده نیز مثمر ثمر نباشد متخلفان به مراجع قانونی معرفی می‌شوند.

دیگر خبرها

  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • اقدام عجیب وزارت بهداشت؛ تعیین سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس حجاب!
  • وزارت بهداشت: سهمیه دارویی داروخانه‌ها براساس وضع حجاب تعیین می‌شود!
  • دروغ عجیب و شاخدار مهناز افشار در گفتگو با دویچه وله فارسی
  • روسیه مجوز استفاده از عکس محجبه در پاسپورت اتباع مسلمان را صادر کرد
  • عکس حجـاب و پوشش بسیار متفاون مجری زن جنجالی تلویزیـون
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • حجاب‌استایل‌های ضدحجاب!
  • مد خوب، مد بد!
  • آقای سامی بیگی، یک ملت به خاطر تو، به جان هم افتادن