Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول عقیدتی و سیاسی صنایع الکترونیک فجر گفت: ایران اسلامی به یقین در معرض توطئه کشورهای مستکبر قرار دارد و دشمن، دانشگاه­‌ها، مدارس و سایر مراکز علمی و آموزشی را نشانه گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام محمدرضا حدادپور جهرمی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که به همت کانون بسیج اساتید و معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد لامرد برگزار شد، تفاوت‌های توطئه با توهم توطئه را برشمرد و افزود که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به یقین در معرض توطئه کشورهای مستکبر قرار دارد و در این میان توطئه گر نیزدر کشور نفوذ کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به بررسی ابعاد مختلف نفوذ از منظر مقام معظم رهبری پرداخت و نفوذ فردی و جریانی را از انواع نفوذ برشمرد و با بیان این مطلب که دشمن، دانشگاه‌ها، مدارس و سایر مراکز علمی و آموزشی را نشانه گرفته است، لزوم هشیاری افراد فعال در این حوزه‌ها را خواستار شد و مصداق هایی را در این زمینه از جمله تغییر در اولویت ها و نفوذ در مراکز تشخیص را نام برد که باعث تصمیم گیری و تصمیم سازی اشتباه در سران نظام شده و صدمات جبران ناپذیری به کشور وارد می کند.

این استاد دانشگاه و پژوهشگر استراتژیک، نفوذ جریانی را شبکه سازی در میان ملت به وسیله پول و جاذبه های جنسی مطرح کرد و یادآور شد که کسانی که در بخش های مختلف، با زبان های مختلف، نهادهای انقلابی را مورد هجمه قرار می دهند، تکمیل کننده جریان نفوذ هستند و در همین راستا هفت مرکز و موسسه راهبردی وابسته به استکبار که به امر نفوذ اشتغال داشته اند و برای مدتها تقریباً کارآیی خود را از دست داده بودند، را نام برد که یک سال قبل از فتنه سال 88 دوباره فعالیت خود را از سر گرفته‌ و با برنامه ریزیهای انجام شده، هر کدام وظیفه خاصی را به عهده داشتند.

وی شناسایی، سازماندهی، فضاسازی، طلبکار سازی، مقصرسازی، مجهزسازی و اقدام سازی را مراحل هفت گانه نفوذ معرفی کرد و به تربیت منفی دانش آموزان و دانشجویان اشاره کرد که تعریف چشم انداز فرهنگی و دینی جهت خنثی سازی این توطئه دشمنان را لازم و ضروری دانست.

این پژوهشگر مولف 6 کتاب است که کتاب کف خیابان (روایت اطلاعاتی از فتنه 88) و کتاب حیفا (شکل گیری داعش و روایت مستند از جاسوسه موساد) از مهمترین تالیفات وی است. جهت استفاده هرچه بیشتر دانشجویان، استادان و کارمندان واحد لامرد، درحاشیه این مراسم نمایشگاه کتاب تالیفات وی با تخفیف 35 درصد عرض شد که مورد استقبال استادان و دانشجویان قرار گرفت.

دکتر سید احمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد نیز در این مراسم، با نکوداشت روز نهم دی به بیان راهکارهای ایجاد روحیه بصیرت افزایی در افراد از طریق تقویت حس کنجکاوی و حقیقت جویی پرداخت و خاطر نشان کرد که افراد با بصیرت نسبت به موضوعات مختلف جامعیت فکری توام با تعمق در اندیشه و قابلیت انعطاف دارند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند

ایسنا/لرستان منتخبان مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

در مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه به همت جهاددانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با رأی هیئت داوران متشکل از علی نوری، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، احمد حاتمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان، مهدی امید، از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و قربان‌زاده، از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بین ۵۳ نفر شرکت‌کننده در این مسابقه پنج نفر به عنوان منتخب جهت شرکت در مرحله کشوری انتخاب و دو نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بنا بر این گزارش، مریم معظمی‌گودرزی در بخش کتاب با عنوان «یادت باشد»‌ از دانشگاه لرستان، نگار رحیمی، در بخش کتاب با عنوان «کتابخانه نیمه شب»‌ از دانشگاه لرستان، نیلوفر فتاحی در بخش کتاب با عنوان «اثر مرکب»‌ از دانشگاه فرهنگیان، سینا ناجی در بخش کتاب با عنوان «کمدی الهی دانته»‌ از دانشگاه فرهنگیان و پریا وفایی‌سالاری در بخش کتاب با عنوان «کمی دیرتر»‌ از دانشگاه لرستان پنج منتخب این دوره از مسابقات بودند و محمد حاتمی‌نژاد و خجسته الوندیان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای حمایت از نخبگان دارد
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان