Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اقتصاد با انتقاد از درآمدزا نبودن باشگاه‌های فوتبال، گفت: تکلیف گردش مالی کلان اما بدون سودآوری باشگاه‌ها مشخص شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خانه ملت، مسعود کرباسیان معتقد است باید مشخص شود که چرا باشگاه‌های فوتبال کشور با وجود گردش مالی کلان و حجم انبوهی هوادار سودآور نیستند، در حالی که باشگاه‌های اروپایی به خوبی درآمدزایی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره بدهی مالیاتی باشگاه‌های فوتبال توضیح داد: اگرچه تلاش باشگاه‌ها برای فرار مالیاتی و نپرداختن وجوه احصا شده، محرومیت از مسابقات و پرونده‌دار شدن ایران در فیفا را به دنبال دارد اما ابتدا باید بررسی کرد؛ چرا با وجود جابجایی حجم وسیعی از پول در این باشگاه‌ها، اما آنها همچنان سودآور نیستند در حالی که باشگاه‌های اروپایی به خوبی توانسته‌اند به درآمدزایی برسند؛ بنابراین باید در قدم نخست تکلیف گردش مالی کلان اما بدون سودآوری باشگاه‌ها مشخص شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: مسئولان ورزشی باید به این سوال که چرا باشگاه‌های دیگر جهان در وضعیت مالی خوبی به سر می‌برند اما باشگاه‌های ایران با وجود داشتن طرفداران بی‌شمار، دائما با مشکلات مالی روبرو هستند نیز پاسخ دهند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۸۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»

به گزارش خبرآنلاین، شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

ایسنا در خبری نوشت: علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم. دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901668

دیگر خبرها

  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • زمان اردوی تیم ملی مشخص شد
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • رونمایی غیررسمی از جام زیبای فوتبال ایران (عکس)
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم