Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم مشکی‌پوشان مشهد گفت: با انگیزه‌ای که داشتم، باید مقابل سپیدرود هت‌تریک می کردم، اما روز خوب گلر حریف مانع از آن شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یونس شاکری اظهار داشت:

با توجه به شرایط جدول بازی بسیار سختی بود که امتیازاتش از نان شب هم واجب تر بود. اما خدا را شکر که با غیرت و دوندگی بچه‌ها و هدایت کادر فنی با این برد شرایط مان خیلی خوب شد تا به رقبا رسیدیم و امیدوار شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپیدرود تقریبا به تمام تیم‌ها گل زده بود و تاکتیک ما این بود که اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم که این مهم رقم خورد.

وی افزود:

اکنون دوهفته‌ای است که تیم ما کاملا متحول شده و همدل‌تر شده‌ایم که این را مدیون آقای عنایتی و کادر فنی و مدیریت پای کار باشگاه هستیم.

یونس شاکری مهاجم مشکی‌پوشان که بازگشت خوبی به گلزنی داشته تاکید کرد:

به هر ترتیب حدود یک ماهی را از مشکی‌پوشان جدا بودم و در حالی که دنبال انتخاب تیم جدیدم بودم با تماس عنایتی به تیم خودم برگشتم. عنایتی ارتباط عاطفی و اعتقاد خاصی به من دارد و برای منی که شاید احساسی هستم، رضا عنایتی می‌تواند نقش یک منجی را داشته باشد. ایشان می‌داند که با من چطور کار کند و اعتماد به نفسی به من داده بود که واقعا در این بازی بدشانس بودم که هت‌تریک نکردم.

وی ادامه داد:

چند سالی بود که زیاد گل نمی‌زدم و حالا که موتور گلزنی ام به لطف حمایت‌های رضا عنایتی روشن شده، نمی‌خواهم که این روند قطع شود و به همین خاطر سعی و تلاشم را بیشتر می‌کنم.

شاکری با بیان اینکه کار مشکی‌پوشان امسال به هفته آخر کشیده نخواهد شد، تصریح کرد:

الان شرایط جدول طوری است که با یه برد چند پله بالا و با یه باخت چند پایین می‌روید. با توجه به اینکه در شرایط خوبی نسبت به امتیازات تیم‌های نزدیک به خود هستیم، امید زیادی داریم.

مهاجم مشکی‌پوشان با بیان اینکه مسئولان ورزشگاه امام رضا(ع) برای هر بازی ۵۰ میلیون درخواست کرده‌اند گفت:

واقعا نمی‌دانم ورزشگاه امام رضا با این امکانات را پس برای چه درست کرده‌اند. این رقم عجیب و غریب است و واقعا نمی دانم تا چه موقعی هوادار ما باید برای دیدن بازی تیمش فرسخ‌ها راه را به ثامن‌الائمه بیاید در حالی که در داخل مشهد چنین ورزشگاه مجهزی وجود دارد.

یونس شاکری در خاتمه از شرایط مالی این روزهای مشکی‌پوشان و تلاش مدیران این نیز تمجید کرد و گفت:

بازی دیروز را که بردیم اعلام کردند ۵درصد از قراردادها را می‌دهند که مجموعا ۴۵ درصد پول گرفته‌ایم و این برای یک باشگاه خصوصی که از جیب خرج می‌کند، مطلوب است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت باید از ظرفیت های مردمی همزمان با عرضه زمین بیشتر استفاده کند گفت: دولت می تواند به جای آنکه به دنبال ساخت خانه برای مردم باشد، زمین به آنان واگذار کند تا افراد و متقاضیان خود اقدام به ساخت خانه کنند.

وی افزود: این اقدام خود می تواند منجر به تسریع در ساخت مسکن  شود.

شاکری اظهار کرد:  با توسعه افقی شهر‌ها و ساخت خانه تک طبقه، امکان مشارکت مردم در رشد اقتصادی کشور فراهم خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه  مسکن تک طبقه بسیار مهم و کلیدی است و ما آن را در برنامه هفتم ترویج کردیم  گفت: در مجلس مصوبه‌ای در این زمینه به تصویب رسیده است که بتوانیم مسکن ویلایی و معیشت محور به متقاضیان اختصاص دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی‌پوشان!
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • مورایس مسلمان شد+ فیلم
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین