Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی روز شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در ساوجبلاغ که در مصلای شهر هشتگرد برگزار شد، افزود: ملت ما بارها نشان داده که توانایی مقابله با بزرگترین تهاجم ها را دارد و با آگاهی از انقلاب و نظام دفاع می کند.
تقوی بر هوشیاری و بصیرت و در صحنه بودن تمامی اقشار مختلف مردم به خصوص دانشجویان و طلاب تاکید کرد و گفت: توطئه بر علیه ملت و کشور ما ادامه دارد، پس نباید دشمنان را دست کم بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور همچنین گفت: باعث تاسف است اینگونه موسسات اعتباری و مالی اقدام به گرفتن مجوز کرده و مبادرت به گرفتن پول مردم می کنند و مشخص می شود که فاقد اعتبار بوده اند. عده ای تمام زندگی خود را با گذاشتن در این موسسات از دست داده اند، اما دشمن از این ناراحتی به حق مردم سوءاستفاده کرده و به دنبال ایجاد فتنه است.
تقوی در ادامه از دستگاه قضایی خواست برخورد قاطع با تضییع کنندگان حقوق مردم شد و گفت: حق اعتراض صحیح است و امیدوارم به سرعت مردم به پول از دست رفته خود برسند.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از مردم خواست همچنان هوشیار باشید زیرا فتنه گران دنبال فرصت هستند و باید چیزی که با خون هزاران شهید به دست آوردیم را به راحتی از دست ندهیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه جریان 9 دی به عنوان انقلاب سوم در کشور محسوب می شود، گفت: انقلاب اسلامی ما انقلاب عاشورایی است و همه شاهد بودند در محرم سال 88 مردم چگونه با آمدن به صحنه در مقابل فتنه گران که به ساحت امام خمینی (ره) توهین می کردند، ایستادند و توطئه آنها را خنثی کردند.
تقوی تصریح کرد: بیشترین گناه فتنه گران امیدوار کردن دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در بیرون از مرزها بود و دشمنان باور کرده بودند که در ایران هم دارای طرفدارانی هستند که می توانند روی آنان حساب باز کنند به همین خاطر از هیچ گونه حمایتی از فتنه گران دریغ نکردند.
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور به نقش مقام معظم رهبری در ایجاد حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نقش اصلی را در برخورد با فتنه داشتند و حماسه 9 دی این باور که تفکر انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی برای روبرو شدن با هر چالش پیچیده دشمن را دارد، زنده کرد.
تقوی با تاکید بر اینکه در فتنه 88 خسارت های جدی به کشور وارد آمد، اظهار داشت:
هدف فتنه گران و حامیان غربی آنها اصل نظام و اسلام بود.
شرکت کنندگان در این تجمع عظیم شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، حماسه 9 دی یوم الله است، بنیانگذار این روز حزب الله است، ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای، ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده و مرگ بر ضد ولایت فقیه سر دادند.
1535/6155خبرنگار:مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن

معاون وزیر خارجه یمن ضمن دادن هشدار به واشنگتن گفت که یمنی‌ها از طرح‌های متجاوزانه آمریکا مطلع هستند.

به گزارش ایسنا، حسین العزی، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در صفحه کاربری خود در شبکه ایکس نوشت که یمن از طرح‌های متجاوزانه آمریکا علیه این کشور مطلع است و مسؤولیت پیامدهای حماقت احتمالی برعهده واشنگتن خواهد بود.

این مقام یمنی به آمریکا هشدار داد: اگر اقدامات متجاوزانه علیه ما انجام دهید حتی یک راه امن در منطقه پیدا نخواهید کرد و منافع شما هدف دائمی تمام آزادی‌خواهان خواهد بود.

وی نوشت: من به عنوان یک صلح طلب، آمریکا را نصیحت می‌کنم که به رویکردهای خصمانه خود پایان دهد قبل از اینکه افکار و ایده‌های شکست‌خورده این کشور را به سمت جهنم طولانی‌مدت بکشاند.

پیشتر سخنگوی نیروهای مسلح یمن اخیرا اعلام کرد پدافند هوایی این کشور یک فروند پهپاد آمریکایی ام‌کیو-۹ را که در حال انجام فعالیت خصمانه در آسمان استان صعده بود، با موشک مناسب سرنگون کرده است.

«یحیی سریع» افزود نیروی دریایی یمن‌ همچنین یک نفتکش انگلیسی با نام Andromeda Star را با موشک در دریای سرخ هدف قرار داده است.

وی تاکید کرد که هدف گیری با تعدادی موشک مناسب دریایی انجام شده که منجر به اصابت مستقیم شده است.

سریع تاکید کرد عملیات‌های نظامی ارتش یمن تا زمان پایان محاصره و جنگ علیه غزه ادامه خواهد یافت.

پیش از این یک مقام آمریکایی گفته بود یک پهپاد «ام‌کیو-۹ در سواحل یمن ساقط شده و تحقیقاتی در این‌باره درحال انجام است.

طبق گزارش شبکه آمریکایی ای‌بی‌سی، سه پهپاد از این نوع، از ماه نوامبر ۲۰۲۳ تاکنون در یمن ساقط شده‌اند که ارزش هر کدام از این پهپادها حدود ۳۰ میلیون دلار برآورد شده است.

سریع حدود ۲ هفته پیش اعلام کرد که نیروی دریایی ارتش به عنوان یاری به مردم فلسطین و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس چهار عملیات نظامی در خلیج عدن با پهپادها و موشک‌های مناسب انجام داد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • طلایی‌نیک:«وعده صادق» بسیاری از معادلات را تغییر داد
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»
  • هشدار صنعا نسبت به طرح و نقشه‌های واشنگتن علیه یمن
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری