Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقلیل دادن اعتراضات و آشوب‌های ۸۸ از دشمنی با اصل نظام اسلامی و دستگاه حاکمه به مخالفت با رئیس جمهور وقت ایران خیانتی بزرگ تر از فتنه انگیزی آن سال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، هم در کلام پیامبر اعظم (ص) بعد از تشکیل حکومت اسلامی در مدینه و هم در بیان امام خمینی رحمة الله بعد از انقلاب بهمن ۵۷، تاکیدات فراوانی وجود دارد که ایجاد حکومت اسلامی کار آسان و به مراتب ساده تر از حفظ و تثبیت آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انقلاب اسلامی در تاریخ ۴۰ ساله خود فرازها و فرودهای بسیاری به خود دیده و با شعار مردم سالاری دینی بر بسیاری از مشکلات خود فائق آمده، اما این وجه مردم‌سالاری فقط در انتخابات ها و تصمیمات سیاسی رخ نشان نمی دهد، بلکه بارها در زمان های مختلف حضور و مشارکت مردم انقلاب را از خطر نجات داده است، بعضی اوقات در عرصه‌های اقتصادی، بعضی در حوزه فرهنگ و هنر، گاهاً در امور سیاسی، بعضی اوقات هم در مسائل امنیتی؛ مردم می‌فهمند.

در بسیاری از آموزه های سیاسی و دینی و علوم سیاسی تاکید شده است که اجتماع و اکثریت راه غلط نمی‌روند و اشتباه نمی‌کنند، عموم مردم همواره دارای تشخیص درست و به هنگام اند و این فکر و ذهنیت درست جسم ها را به حرکت در می آورد و در جای لازم خروش خود را نشان می دهد، حال وقتی یک حرکت مردمی با دو و ویژگی دینی و انقلابی همراه شود قطعاً صادقانه تر و جهادگونه تر صحنه های ناب را رقم خواهد زد.

انقلاب اسلامی ایران در شکل گیری خود حائز شرایط فوق بود و یکی از بزرگترین ویژگی های آن تداوم این حرکت انقلابی جهادگونه در مسیر ۴۰ ساله است و بدون تردید باید اعتراف کرد که تثبیت و پاسداری از نظام اسلامی بسیار دشوار تر و سخت تر از ایجاد آن است.

شناخت و آگاهی ای که در ذهن فکر مردم تثبیت شده است، می‌توانند بارها این جسم ها و بدن ها را به حرکت وادار کنند، حرکتی که در دنیا بی‌نظیر است، شناختی که منجر به یک خط ممتد دفاع از آرمان ها در طول تاریخ شده است.

نهم دی ماه نیز از جمله همین مقاطع تاریخی است که حضور مردم توانست دستاوردها و آرمان‌های بزرگی ملت را از گزند انحراف و آسیب در امان بدارد؛ اما امروز بعد از گذشت ۸ سال از آن حرکت انقلابی آفتی دیگر به نام "تحریف" امکان لطمه زدن را دارد، افرادی که عامل و حامی فتنه آمریکایی اسرائیلی سال ۸۸ بودند، پس از ۸ سال که متوجه خیانت خود شدند برای بازسازی وجه و آبروی خود دست به تحریف تاریخ می زنند، طوری که اعتراضات و آشوب‌های به وجود آمده که حقیقتاً اصل نظام و جوانب مختلف آن از ولایت فقیه، امام خمینی و حتی پرچم امام حسین(ع) را نشانه گرفته بود با حمایت دشمنان دیرینه این ملت همراه شد را به یک اختلاف ساده با رئیس‌جمهور مستقر تقلیل داده و به دنبال القای این گزاره اند که تمام آن جنجال فقط در مخالفت با رئیس جمهور وقت بود نه چیز دیگری.

این انحراف که چند سال اخیر با تغییر موضع رئیس جمهور سابق و برخی تحرکات جنجال آفرین او همراه بوده باعث شده تا در ذهن عده ای این ابهام ایجاد شود که همه آشوب ها و درگیری های آن سال فقط به دلیل اختلاف با یک شخص بوده و فتنه گران آن روز انحراف او را زودتر تشخیص داده و مقابله کردند.

اما باید اعتراف کرد که مردمی که در آن مقطع سخت و دشوار توانستند با تشخیص درست خود فتنه را سرکوب کنند، قطعاً به درستی از حرکت خود پاسداری هم می کنند و هیچ گاه خیانتی که به دنبال تغییر حکومت و هم آهنگی با آمریکا و اسرائیل و منافقین بود را فراموش نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۳۹۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه در سال ۱۴۰۳ که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، ضمن بیان این‌که دشمن با تمام قوا پا به جنگ تمام‌عیار فرهنگی علیه کشور ما گذاشته است، اظهار کرد: در جنگ فرهنگی علیه تهاجم دشمن، وظیفه ما عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و اقتضائات روز است که باید در عمل به آن انسجام لازم را داشته باشیم.

محمد طیب صحرایی افزود: هرچند که طی دوران شکوهمند انقلاب اسلامی در جنگ فرهنگی با استکبار شرایط گرانبها و بی‌نظیری رقم خورده است اما به این معنی نیست که عرصه جنگ را رها کنیم و تقابل جبهه حق و باطل تا ختم بشریت و پیروزی جبهه حق ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به قله نزدیک شده است، تصریح کرد: اینکه معظم‌له تاکید دارند در نزدیک قله هستیم، منظور صرفا قله‌های سیاسی یا اقتصادی و... نیست، بلکه ترکیبی از موفقیت‌های انقلاب است که موضوع فرهنگ هم یکی از آنها محسوب می‌شود.

استاندار کرمانشاه افزود: حرکت دقیق و اثرگذار در عرصه فرهنگی نیازمند عمل کردن در چارچوب کار قرارگاهی است و شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان قرارگاه اصلی و شورای فرهنگ عمومی در استان‌ها نیز در ذیل و به متناظر آن شورای فرهنگ عمومی استان بایستی قرارگاه فرهنگی باشد.

صحرایی تاکید کرد: با تشکیل این قرارگاه و اتحاد می‌توان از پراکنده کاری و دوباره کاری در حوزه فرهنگی استان تا حد زیادی جلوگیری نمود و همانطور که مورد تأکید مقام معظم رهبری است باید در حوزه فرهنگ، کار جبهه‌ای انجام دهیم و همه باید در کنار هم حرکت کنیم.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه درزمینه‌ی عفاف و حجاب حداقل ۳۰ سازمان متولی وجود دارد که وظیفه آن‌ها به‌روشنی در قانون مشخص‌شده است، بیان کرد: این سازمان‌ها و نهادها اگر بخواهند فعالیتی را بدون فرماندهی واحد ادامه دهند، قطعاً با شکست مواجه می‌شوند لذا اگر این سازمان‌ها انسجام و همکاری لازم در این حوزه را داشته باشند مشکلات موجود مرتفع خواهد شد.

صحرایی در ادامه ضمن اشاره‌ به شوراها و ستادهای مختلف اجرایی در کشور، افزود: اگر شوراهایی از جمله شورای عفاف وحجاب، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شورای فضای مجازی و... و ستاد هایی از قبیل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، ستاد اقامه نماز، ستاد برگزاری مراسم مذهبی و... هدف محور باشند برنامه‌ها زودتر به هدف نزدیک خواهد شد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: توجه به گفتمان سازی در ادارات دولتی و همکاری و همراهی اصناف در بخش‌های خصوصی نیز می‌تواند مسیر گفتگوی مشوق محور و خیرخواهانه را در حوزه‌ عفاف و حجاب در قرارگاه شورای فرهنگ عمومی ایجاد نماید.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228380 برچسب‌ها ایسکانیوز رهبر معظم انقلاب کرمانشاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انقلاب اسلامی شورای عالی انقلاب فرهنگی

دیگر خبرها

  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • حرکت به سمت خودمالکی و ساخت مردمی مسکن با پرداخت تسهیلات و عرضه زمین به مردم
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد