Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور بین الملل تقریب مذاهب اسلامی گفت: فتنه گران دست این ملت که می توانست چنان مشتی بر محیط بین المللی بکوبد را خالی کردند و با وجود برخوردهای صبورانه رهبری این فتنه را تا چند ماه ادامه دادند.

‌به گزارش ایسنا، منوچهر متکی در مراسم ۹ دی که در مصلی کرج برگزار شد گفت:  نهم دی ماه تمام کننده فتنه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متکی با بیان اینکه فتنه ناشی از انتخابات ۸۸ چند مولفه داشت گفت: نامزدها اولین مولفه بودند ، برخی شعارها از همان آغاز، نشان از نامهربانی داشت.

وی با بیان اینکه سیستم انتخابات ما به گونه ای است که اشخاص حقیقی و حقوقی نمی توانند در آن اثر بگذارند گفت: مولفه اول این حوادث قبل از اینکه نتیجه آرا اعلام شود مصاحبه  می‌کند و خود را پیروز می داند و بعد که نتیجه رسما اعلام شد هم نتیجه را نمی پذیرد.اینها نقش آفرینان اول حوادث ۸۸ بودند.

متکی ادامه داد: مولفه دوم این حوادث  بازیگران خارجی بودند،  در تمام ۳۹ سال گذشته دشمنان همواره در کمین بوده اند که از هر فرصتی به کشور ضربه بزنند.

وی افزود: اینان از همان روزهای نخست در دانشگاه‌های خود واحدهای اسلام شناسی ، شیعه شناسی و ایران شناسی گذاشتند تا بدانند این انقلاب چیست.

متکی اضافه کرد: اگر انقلاب در مرزهای خود می ماند شاید راضی بودند با آن کاری نداشته باشند اما پیام سیاسی نمی تواند به یک منطقه خاص و جغرافیا محدود شود.

وی با بیان اینکه اینها تمامی طراحی خود را متمرکز کردند تا از هر فرصتی علیه ایران استفاده کنند گفت: انتخابات ۸۸ این فرصت را برای آنها فراهم کرد.

متکی خاطرشان کرد: لجاجت بازیگرانی که نقش اول را  در این حوادث داشتند  بعد از انتخابات و اعلام نتیجه عملا در خدمت کسانی بود که علیه ایران به میدان آمدند.

وزیر اسبق خارجه با بیان اینکه ما از آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای غربی توقعی نداشتیم چون آنها در این چند سال فتنه هایی را سامان دادند گفت: دشمنان این بار فکر می کردند به دست شما و کسانی که اگر لحظه ای اندیشه می کردند به حراج گذشتن حیثیت این ملت را بر نمی تابیدند می توانند به نظام ضربه بزنند.

معاون امور بین الملل مجمع تریب مذاهب ادامه داد: نقش آفرین دیگر این حادثه صاحبان کاروان این انقلاب، بزرگ صبور و هادی بی مدعا، رهبر معظم انقلاب بود.

متکی گفت:  در حالی که صحنه  برای ایشان روشن بود اما برای اینکه حجت آشکار شود دندان به جگر گذاشتند و اشک ها را پنهان کردند ایشان بسیار پدرانه و بسیار معنوی با این حادثه برخورد کردند.

وی خاطر نشان کرد: اگرچه انتخابات نظاماتی دارد اما رهبری نمایندگان نامزدها را خواستند تا صحبت کنند اما اینان یک کلمه را رمز کردند و آن تقلب بود و در همان کلمه ماندند.

متکی افزود: فتنه گران دست این ملت که می توانست چنان مشتی بر محیط بین المللی بکوبد را خالی کردند و با وجود برخوردهای صبورانه رهبری  این فتنه را تا چند ماه ادامه دادند.

وی خاطرنشان کرد: اما در نهایت یک جا مردم احساس کردند که یکبار دیگر لازم است بیایند و حرفشان را بزنند و ۹ دی آفریدند تا دیگر اشک رهبری را نبینند.

متکی ادامه داد: مردم ۹ دی را آفریدند تا بگویند  امام درست گفت که ملت ما از ملت زمان رسول الله است تا بگویند نظام ما یک نظام کودتایی نیست.

وی تصریح کرد: مسئولین می آیند و می روند ولی هر جا صحنه به مردم رسید خوب درس دادند و خوب درس پس دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۳۴۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند

فرمانده کل سپاه در پیامی به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات تاکید کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار کارگران و مدافع حقوق و مطالبات به حق آنها خواهند بود.

به گزارش ایسنا، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویدادهای عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریمها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم 14 هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه‌ای همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه‌ای درخشان داشت.

 9 اردیبهشت سالروز تشییع نمادین "شهید عزیز عبدالحسین برونسی"  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و 12 اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند می‌زنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم 5 اردیبهشت 1403 در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • آغاز طرح انسداد مرزهای شرقی کشور
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دیوار کشی در استان سیستان و بلوچستان